וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדרבג האלבנית הושעתה מכל מפעלי אופ"א בשל מכירות משחקים

אופ"א קיימה חקירה בנוגע למכירות משחקים של הקבוצה האלבנית בליגה המקומית ובמוקדמות ליגת האלופות בעונה שעברה ומצאה אותה אשמה. "נפנה ל-CAS כדי לערער על ההחלטה", מסרו מהמועדון

מרקו רוג שחקן דינמו זאגרב לפני בלנדי שקמבי שחקן סקנדרבג. AP
הושעו לשנה. שחקני סקנדרבג/AP

אלופת אלבניה סקנדרבג הושעתה היום (שני) לשנה מתחרויות אופ"א בשל מכירות משחקים. המועדון הוציא הודעה באתר שלו וטען כי הושעה "בצורה לא הוגנת לעונה אחת מגביעי אירופה". סקנדרבג זכתה העונה באליפות שישית ברציפות, אבל אופ"א ערכה חקירה לגבי משחקים בליגה של האלבנית ולגבי המשחקים שלה באירופה.

המועדון טען כי "הזכות שנלקחה מאיתנו, תוחזר לנו על ידי CAS" והוסיפו כי שכרו צוות עורכי דין שייצגו אותם בעתירה ל-CAS בלוזאן שוויץ. החקירה התבססה על סמך חברות הימורים, אוהדים והתקשורת.

ביולי 2015 הפסידה סקנדרבג 3:2 לקרוזייסדרז במוקדמות ליגת האלופות במשחק שספג ביקורות רבות באותה התקופה. סקנדנבג שניצחה 1:4 במשחק הראשון, נקלעה לפיגור בדקה ה-49, אבל ביצעה מהפך משערים בדקות 69 ו-77 וההעפלה לשלב לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות כבר לא הוטלה בספק. התוצאה נותרה בעינה עד הדקה ה-92, אז הקבוצה הצפון אירית השוותה. דקה לאחר מכן הושלם המהפך וקרוסייסדרז ניצחה 2:3.

  • עוד באותו נושא:
  • סקנדרבג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully