וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.6: רשימת החיסול של מוריניו במנצ'סטר יונייטד

המיוחד סימן 13 שחקנים שיעזבו את אולד טראפורד כבר הקיץ, לסטר סימנה את קונופליאנקה ומנצ'סטר סיטי נכנסה למרדף אחרי ביירין. ארסנל רוצה את מחרז, ברארדי ליובנטוס?

AP

בווידאו: תקציר הניצחון של מקסיקו על אורוגוואי הלילה

רודה מוצג בדורטמונד

העברות

* סבסטיאן רודה הוצג רשמית בבורוסיה דורטמונד. הקשר הצטרף מבאיירן מינכן וחתם לארבע שנים בשורות סגנית האלופה. לידיעה המלאה.

* נאנט רכשה מאסטוריל את הבלם הברזילאי דייגו קרלוס. היא שילמה עליו 2 מיליון יורו.

* בלם נבחרת פורטוגל, ברונו אלבס, סיים את חוזהו בפנרבחצ'ה וחתם בקליארי. לאלבס בן ה-34 זו תחנה ראשונה באיטליה אחרי שהוא כבר שיחק בפורטוגל, יוון, רוסיה וטורקיה.

* בוקה ג'וניורס רכשה את הקשר המצטיין של גודוי קרוז, פרננדו סוקי, תמורת כ-2.5 מיליון דולר.

* המגן הצרפתי, פטריס אברה (35), האריך את חוזהו ביובנטוס בעונה נוספת ויסגור שלוש שנים בקבוצה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ברונו אלבש שחקן נבחרת פורטוגל. ברני ארדוב
הצטרף לעולה החדשה. אלבס/ברני ארדוב

שמועות

* בזמן שהיא עומדת לסגור את עסקת רכישת ג'יימי ורדי, ארסנל לוטשת עיניים לכוכב נוסף של לסטר סיטי: ריאז מחרז. האם התותחנים ירכשו את שני השחקנים המרכזיים בחלק הקדמי של האלופה?

* שחקן אחר של לסטר, אנגולו קאנטה, מבוקש בפריס סן ז'רמן. ב"דיילי מייל" טוענים שאלופת צרפת תציע עבורו 20 מיליון ליש"ט. השועלים כבר מכינים מחליף: ויקטור ווניאמה מסאות'המפטון.

* בלסטר סיטי חושבים כבר על המאבקים בליגת האלופות ובתקשורת הספרדית מדווחים כי השם של ייבגני קונופליאנקה עלה כמועמד בכיר להגיע. הכוכב האוקראיני סיים עונה נהדרת במדי מחזיקת הליגה האירופית סביליה עם תשעה שערים ושישה בישולים בכל המסגרות.

* ריאל מדריד פייבוריטית להחזיר לשורותיה את אלברו מוראטה (ואולי למכור אותו מיידית במחיר גבוה יותר), אבל גם אתלטיקו מדריד מאוד מתעניינת בחלוץ יובנטוס.

* בזמן שמוראטה נראה בדרכו החוצה מיובנטוס, עושה רושם כי דומניקו ברארדי יתפוס את מקומו. באיטליה טוענים שהגברת הזקנה תודיע כבר השבוע על צירופו ושססואולו תקבל עבורו כ-25 מיליון יורו.

דומניקו ברארדי שחקן ססואולו. GettyImages
באיטליה מדווחים שיובנטוס תכריז על רכישת ברארדי כבר השבוע/GettyImages

* בספרד טוענים כי רשימת העוזבים של ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד גובשה והיא מונה 13 שחקנים. בין השמות אפשר למצוא את ממפיס דפאי, אנדר הררה, חואן מאטה, בסטיאן שווינשטייגר, מתאו דרמיאן, מרואן פלאיני, אנטוניו לנסיה ולוק שואו ישלמו את המחיר.

* בזמן שבברצלונה מכחישים את המגעים עם ארסנל לגבי הקטור ביירין, פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי סימנו את המגן הספרדי שנכלל בסגל הנבחרת ליורו 2016.

"הפודיום", פרק 48: עם ויניצקי, משחק 2 בגמר ה-NBA וטופ 10 ביורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully