וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס עצבני: "חמישיית העונה? הם יראו במשחק איך זה גרם לי להרגיש"

6.6.2016 / 9:05

גארד מכבי ראשון לציון נפגע מהעובדה שלא נבחר לאחת מחמישיות העונה של מנהלת הליגה: "הם ראו אותי כל העונה והם יראו את זה במשחק". לקראת מכבי תל אביב (18:10, ספורט 5): "אם מישהו מפחד מהמעמד הזה, הוא לא צריך להיות פה"

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים

מכבי ראשון לציון תעלה הערב (שני) לפרקט בארנה בירושלים למשחק חצי גמר הפיינל פור נגד מכבי תל אביב (18:10, ספורט 5) במטרה להגיע לראשונה למעמד הגמר של הכדורסל הישראלי מאז שנת 1991. הכתומים הגיעו למעמד חצי הגמר אחרי שניצחו בסדרה מותחת את מכבי חיפה, ומאמינים ביכולת השחקנים לעשות את העבודה ולנצח. זאת תהיה הופעה החמישית של הקבוצה בפיינל פור בשנים האחרונות, כשבכל הפעמים הפסידו השחקנים מעיר היין כבר בחצי הגמר. בקבוצה אמרו לשחקנים כי למרות היריבה ניתן לשבור את רצף ההפסדים במעמד, ולהעפיל לגמר היסטורי.

מי שהיה נראה עצבני במיוחד במהלך האימון הוא מארק ליונס, שנפגע מהעובדה שלא נבחר לאחת מחמישיות העונה של מנהלת הליגה בטקס מצטייני העונה ביום שישי: "אתם יודעים איך זה שלא נבחרתי לחמישיות העונה גרם לי להרגיש, הם ראו אותי כל העונה והם יראו את זה במשחק", אמר ליונס בסיום האימון אחרי שנטש את עמדת הראיונות.

לפני שהטונים והעצבים של ליונס עלו שלב, הוא דיבר על המשחק בחוסר סבלנות: "זה רק עוד משחק, אי אפשר לתקן אז אנחנו חייבים לנצח. אנחנו חייבים לבוא ולשחק כמו שאנחנו יודעים. נקווה שהפעם תהיה תוצאה טובה יותר. נצטרך לדעת איך להשיג את העצירות במהלכים החשובים. בכל אחד מהמשחקים שלנו נגדם העונה היה צמוד - שלושה או ארבעה רבעים צמודים - והם הצליחו לקלוע את הזריקות החשובות בסיום ולנצח את המשחק. נצטרך לדעת לעצור את זה. אנחנו אנשים בוגרים, אם מישהו מפחד מהמעמד הזה, הוא לא צריך להיות פה. גם במשחקים שלא קלעתי נגד מכבי חיפה תמיד נשארתי אגרסיבי. אי אפשר לבוא מראש עם מחשבה שהולכים להפסיד, צריך לבוא ולשחק כדי לנצח".

מארק ליונס מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
יוכיח במשחק? ליונס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully