וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של אניה מירקין מבקשת תרומה לסיוע בהליך קבורתה

5.6.2016 / 22:38

מאחר שאביה של לוחמת הטאקוונדו יהודי ואימה לא, היא צריכה להיקבר בהליך קבורה אזרחי שכרוך בעלויות גבוהות. יחיעם שרעבי מאמנה של מירקין ספד לה: "כל כך שמח שזכיתי להכיר ולאמן אותך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תובא למנוחת עולמים. אניה מירקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוחמת הטאקוונדו אניה מירקין שהלכה לעולמה במהלך סוף השבוע באופן מפתיע, תובא למנוחת עולמים מחר (שני) בשעה 15:00 בקיבוץ גבעת ברנר. משפחתה פנתה היום ביחד עם חבריה לכל מי שיכול לסייע בהליך קבורתה על ידי תרומה כספית. מאחר שאביה של מירקין יהודי ואמה לא, היא צריכה להיקבר בהליך קבורה אזרחי שכרוך בעלויות לא מועטות. בכל הקשור לשבעה שתתקיים בפתח תקוה, קיבלה המשפחה את כל הדרוש מגורמים שונים.

האבל באיגוד הטאקוואנדו גדול מאוד. היום כתב יחיעם שרעבי מאמנה של מירקין בעבר ומי שמשמש כמאמן נבחרת ישראל בטאקוונדו פוסט ארוך בפייסבוק בו הביע את תחושותיו.

"אניה האלופה, אני כותב לך בפייסבוק, המקום שמאוד אהבת להעלות בו תמונות ולשתף. אניה אני כל כך שמח שזכיתי להכיר ולאמן בחורה מוצלחת כמוך, מלאת אנרגיות ושמחת חיים. כשאבא שלך התקשר לבשר לי שאת אינך ושאל אם אני יכול לבוא לעזור, במהלך כל הנסיעה אמרתי לעצמי שאין מצב שאני מגיע ואומר לך לקום, ושלא תקומי. תמיד ידעת לקום. בקרבות, במצבים הכי קשים, ידעת לקום. עם רצועה צולבת קרועה המשכת להילחם בלי לוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully