וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - הפועל אילת: פרנקו דרוך, קטש מוכן

5.6.2016 / 20:26

מאמן האלופה דרוך לקראת המפגש מול סגנית האלופה בפיינל פור (ב', 21:05, ערוץ 1): "צריכים לעשות סוויץ' בראש ולבוא בגישה הנכונה". קטש: "ננסה לעצור את משחק הריצה שלהם"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

העולה השנייה לגמר סל 2015/16 תקבע במשחק השני של חצי גמר הפיינל פור מחר (שני) בו ייפגשו האלופה הפועל ירושלים והפועל אילת (21:05, שידור ישיר בערוץ 1, שופטים: עומר אסתרון, ארז גוריון וגיא שמואלי). שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים במהלך העונה, כשכל קבוצה מנצחת באולמה הביתי, ירושלים ניצחה בארנה בסיבוב הראשון והשלישי 73:99 ו-81:96 בהתאמה ואילת ניצחה בביתה 83:92 לאחר הארכה. שתי הקבוצות נפגשו בעונה שעברה בגמר סל, כשירושלים מנצחת בשני המשחקים וזוכה באליפות המדינה. ירושלים תרצה להיות הקבוצה הראשונה שהיא לא מכבי תל אביב שזוכה בשתי אליפויות ראשונות מאז שנת 1966, כשהפועל תל אביב השלימה זכייה שנייה ברציפות.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (ימין) עם יותם אליהו. יוסי ציפקיס
דרוכים לגמר. הלפרין ואליהו/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי סדרה קשה במיוחד נגד הפועל תל אביב בה ניצחה בסופו של דבר 2:3, לא לפני שפיגרה בהפרש דו ספרתי במהלך המשחק החמישי המכריע בבית. בירושלים מאמינים כי למרות היכולת הלא משכנעת בסדרה, הם יגיעו עם ביטחון למשחק נגד אילת ויצליחו להעפיל לגמר בפעם השנייה ברציפות. בירושלים השתדלו שלא להתעסק ביכולת המאכזבת של הכוכבים הישראלים של הקבוצה, יותם הלפרין וליאור אליהו, שלא תפקדו בצורה טובה לאורך רוב הסדרה, ובמיוחד במשחק האחרון, ומאמינים כי יוכלו לחזור לעצמם במשחק החשוב מחר. מי שהעלה את רמתו בפלייאוף הוא דונטה סמית' שהוביל את ירושלים בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים בסדרה נגד הפועל תל אביב, ואם ימשיך במגמה זו, קשה לראות מי בהפועל אילת יצליח לעמוד מולו. ההערכות בבירה מדברות על 6,000 אדומים שיתנו לקבוצה אווירה ביתית במעמד.

דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "הייתה סדרה לא קלה מול הפועל תל אביב. הפועל אילת באה לפה בכושר ואנחנו צריכים לעמוד על המשמר כי בניגוד לפעמים קודמות כבר אין איפה לתקן. אנחנו צריכים לעשות סוויץ' בראש ולבוא מחר בגישה הנכונה".

ליאור אליהו: "מגיעים לחצי גמר פיינל פור אחרי עונה טובה שלנו וסדרה מאוד קשה. אני מעריך שתהיה סדרה מאוד קשה גם מול אילת. אני חושב שהסדרה מול הפועל תל אביב רק תחדד אותנו לקראת המשחק הזה. גם אנחנו לא האמנו שנגיע למשחק חמישי וצריך לתת קרדיט להפועל תל אביב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
עודד קטש מאמן הפועל אילת. יוסי ציפקיס
עודד קטש היום באימון/יוסי ציפקיס

עשרה ימים עברו מאז משחקה האחרון של הפועל אילת שגברה על עירוני נהריה 0:3 בסדרת רבע הגמר, והפכה לקבוצה הראשונה בתולדות הפלייאוף הישראלי בשיטת הטוב מחמישה משחקים, שמנצחת סדרה בסוויפ למרות שלא החזיקה בביתיות. באילת מגיעים עם הרבה מאוד ביטחון מהסדרה נגד נהריה, שם גברה על קבוצה טובה למרות ששיחקה עם שלושה זרים, ומאמינים שלמרות התצוגות הלא טובות הקודמות בארנה, יש להם סיכוי אמיתי להגיע לגמר הפיינל פור. מי שהתעלו בצורה מיוחדת במשחקי הפלייאוף הם קאליף וויאט עם 16.3 נקודות ו-5.3 אסיסטים ואלאדה אמינו, סגן מלך המדד בליגה הסדירה, שהעמיד 24 נקודות מדד בממוצע בסדרה נגד נהריה. בין 500 ל-700 אוהדים צפויים לעשות את הדרך מאילת לחצי גמר הפיינל פור.

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים (שמאל) עם אורי אלון. יוסי ציפקיס
בא לראות מקרוב. אורי אלון עם דני פרנקו/יוסי ציפקיס

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים מה לעשות, אבל צריך לדעת לבצע. אנחנו יותר קצרים מכל הקבוצות שהגיעו לכאן מבחינת הרוטציה של השחקנים. נצטרך לבוא מאוד מרוכזים כדי למנוע את המשחק ריצה של ירושלים והנקודות הקלות בריבאונד. אלה דברים שדיברתי עליהם המון גם לפני המשחק הקודם וברבע הראשון הם פירקו אותנו במתפרצות".

"יש לירושלים הרבה נשקים שאחד מהם זה הקשר בין הלפרין ואליהו. בסדרה מול הפועל תל אביב רביב לימונד עשה עבודה נהדרת על הלפרין וזה אחד המפתחות לסדרה שלנו. כולם מבינים את המקום שהגענו אליו. יש לירושלים הרבה נשקים".

אלדה אמינו התייחס להפסדים הקודמים של אילת מול ירושלים: "מדובר במשחק חדש, ביום חדש והזדמנות חדשה. יש לנו דף חדש ואני חושב שיש לנו תכנית משחק טובה. זה משחק אחד שאין ממנו דרך חזרה. הכול יכול לקרות במיוחד במשחק אחד. צריך להתכונן ולנסות לנצל את ההזדמנות".

מהמשטרה נמסר לקראת המשחק: "שוטרים וסדרנים יתפרסו החל משעות הצהריים בהיכל ומחוצה לו לשמירת הסדר והביטחון, הסדרת והכוונת התנועה. שערי ההיכל ייפתחו בשעה 16:30 והקהל מתבקש להקדים הגעתו. המשטרה תציב שוטרים, גלויים וסמויים, לשמירת הסדר והאבטחה ותפעל כנגד עבירת ספסרות במקום. בשל צפי להגעת אוהדים רבים להיכל, צפויים שיבושי תנועה החל מהשעה 16:30, ומומלץ לנסוע בדרכים חלופיות. מומלץ להגיע באמצעות תחבורה ציבורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully