וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל זכה בטורניר הזוגות לנוער ברולאן גארוס: "אושר עילאי"

5.6.2016 / 13:14

הישג יפה לטניסאי בן ה-16, ששיחזר את הזכייה של דודי סלע ב-2003. עוליאל ופטריק ריקל גברו 3:6, 4:6 על צמד קוריאני/ברזילאי: "אם אוכל להגיע להישגים גם בבוגרים זה יהיה נהדר"

ישי עוליאל אחרי שזכה בטורניר הזוגות המעורבים לנוער ברולאן גארוס. Peter Figura, איגוד הטניס,
הישג יפה מאוד. עוליאל/Peter Figura, איגוד הטניס

ישי עוליאל בן ה-16 זכה היום (ראשון) בטורניר הזוגות לנוער ברולאן גארוס. הטניסאי הצעיר שיתף פעולה עם פטריק ריקל הצ'כי והשניים ניצחו את יונסונג צ'ונג (דרום קוריאה) ואורלנדו לוז (ברזיל) 3:6, 4:6. עוליאל וריקל שברו את יריבהם שלוש פעמים, נשברו רק פעם אחת וניצחו.

עוליאל שהגיע לסיבוב השני בטורניר היחידים, למעשה שיחזר היום את ההישג של דודי סלע מ-2003, אז הוא זכה בטורניר הזוגות ברולאן גארוס ביחד עם גיורגי בלאס ההונגרי. סלע שהגיע עד למקום התשיעי בעולם בדירוג הנוער גם הגיע באותה שנה לחצי גמר אליפות ארה"ב הפתוחה.

בשנת 2004 שחר פאר זכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה לנוער, הגיעה לחצי הגמר באליפות ארה"ב הפתוחה ולרבעי הגמר ברולאן גארוס ובווימבלדון.

ישי עוליאל טניסאי ישראלי. GettyImages
זכה לתמיכה של כמה מאות ישראלים ויהודים. עוליאל/GettyImages

עוליאל אמר לוואלה! ספורט: "זה אושר עילאי. חוויה מרגשת ואני מרגיש נפלא. היה לנו טורניר נהדר. היריבים היו חזקים מאוד אבל אני שמח שעשינו את זה עם הרבה מאמץ. לשמחתי היו לא מעט אנשים שבאו לתמוך בי מהיציע. כמה מאות ישראלים ויהודים שמתגוררים בפריז שהגיעו להיות איתי. זה אושר גדול".

הטניסאי הצעיר הוסיף: ""מאז שזכיתי באורנג' בול בגיל צעיר, זה ההישג הגדול בקריירה שלי. זה הישג גדול ואני מקווה שתהיה לכך המשכיות. אעשה את שלי ואם אוכל להגיע להישגים גם בבוגרים זה יהיה נהדר. אני שמח לשמוע שיש הרבה טניסאים צעירים בארץ ששואפים להצליח כמוני. זה משמח לשמוע מחמאות כאלה".

יו"ר איגוד הטניס, אסי טוכמאייר, נכח במשחק ואמר אחריו: "אני מברך את ישי עוליאל על ההישג הנהדר בזכייתו בטורניר הזוגות לנוער של הרולאן גארוס. ישי מהווה מופת להתמדה, נחישות והקרבה ואנו מלאים גאווה בדרך שלו לצמרת הטניס העולמית. מי ייתן ומדינת ישראל תהנה משפע של הישגים דוגמת זה שחווינו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully