וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.6: "זלאטן איברהימוביץ' חתם במנצ'סטר יונייטד"

באירופה מדווחים שהמעבר של המפציץ השבדי ליונייטד סגור והוא צפוי להרוויח כ-16 מיליון יורו לעונה: "המועדון הבא שלי יהיה פנטסטי". ברצלונה פתחה במגעים עם ליון בנוגע לאומטיטי, קאנטה צפוי להשלים את המעבר לצ'לסי אחרי היורו

AP

בווידאו: תקציר התיקו המאכזב של ברזיל הלילה בקופה

שמועות

* באנגליה מדווחים שזה סופי: זלאטן איבהימוביץ' סיכם במנצ'סטר יונייטד וירוויח בשורותיה שכר עתק של כ-17 מיליון יורו לעונה. זלאטן עצמו הצהיר: "אודיע על עתידי ב-7 ביוני. אולי יהיו דיווחים שיתפרסמו לפני כן, אבל המועדון הבא שלי יהיה פנטסטי".

* איחוד שוויצרי באמירויות? ריקרדו רודריגס, ששייך לוולפסבורג, הודה כי הוא מעוניין לשתף פעולה עם חברו לנבחרת, גרניט ג'אקה, שהפך לרכש הראשון של ארסנל. רודריגס סומן גם בריאל מדריד.

* ב"סאן" בטוחים כי ארסנל גברה על צ'לסי בקרב על שירותיו של הנריק מחיטאריאן. תג המחיר של הארמני הנהדר של בורוסיה דורטמונד עומד על 26 מיליון יורו. בספרד טוענים כי קשר סביליה סטיבן אנזונזי גם נמצא על הכוונת של קונטה וצ'לסי. הצרפתי העוצמתי שיחק בעבר בבלקבורן וסטוק סיטי.

עוד בוואלה! ספורט:
בארסנל מתרגשים לקראת ג'יימי ורדי
ברזיל שוב פתחה טורניר עם אכזבה

* אחרי שג'יימי ורדי סיכם את תנאיו בארסנל, גם אנגולו קאנטה מתקרב ליעד חדש בממלכה. קשר לסטר ונבחרת צרפת הגיע להבנות עם צ'לסי לגבי העונה הבאה כאשר החתימה בין הצדדים עשוי להתבצע רק אחרי יורו 2016. עדיין אצל הבלוז, באיטליה מדווחים כי גם שמו של קשר לאציו והאזורי, אנטוניו קנדרבה, נמצא בתוכניות של אנטוניו קונטה.

* ב'אל מונדו דפורטיבו' טוענים כי ברצלונה פתחה במשא ומתן עם ליון בנוגע לצירופו של הבלם סמואל אומטיטי. הצרפתי בן ה-22 עשוי לפתוח את הבעיות של האלופה הצרפתית במרכז ההגנה בעקבות עזיבתו של מארק בארטרה לדורטמונד. נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס, כבר אישר את המגעים, אך טען כי הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום בנוגע לתג המחיר. על פי הדיווח בקטאלוניה העסקה מוערכת ב-25 מיליון יורו.

שחקן נבחרת צרפת, אנגולו קאנטה. GettyImages
מקאללה 2.0. קאנטה/GettyImages

* יונאס הקטור, מגן פ.צ. קלן ונבחרת גרמניה, עשוי להמשיך את הנהריה הגרמנית לליברפול של יורגן קלופ. תג המחיר שלו עומד על 12 מיליון ליש"ט.

* באתלטיקו מדריד ממשיכים במאמצים להשאיר את דייגו סימאונה. צ'ולו זכה לעניין רב מצד פאריס סן ז'רמן, אך סגנית אלופת אירופה תעניק לו את חשבון ההוצאות המתאים כדי לשדרג את הסגל בקיץ הקרוב, כך מדווחים ב"מארקה". על פי הדיווחים הכסף ממכירתו של ג'קסון מרטינס יועבר בצורה מלאה לחיזוק.

* ווסטהאם החלה במגעים עם קשר בשיקטש ונבחרת קנדה, אטיבה האצ'ינסון. הקנדי בן ה-33 כבר שיתף פעולה עם סלבאן ביליץ' בשורות הענקית הטורקית.

* מנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו ממשיכים להסתער על השוק. אחרי הדיווחים על סיכום על זלאטן איברהימוביץ' ואריק ביילי מוויאריאל, השם הבא ברשימה של השדים האדומים הוא של מיראלם פיאניץ'. קשר רומא ונבחרת בוסניה הוא אחד השמות הלוהטים של קיץ 2016 ושמו נקשר עם מעבר לצ'לסי וברצלונה. בגזרת העוזבים, ב'דיילי מירור' טוענים כי בסטיאן שוויינשטייגר לא נמצא בתוכניות ומוריניו ישמח למצוא לו קבוצה חדשה אחרי שנה אחת באולד טראפורד.

* "מירור" מדווח כי מנואל פלגריני יישאר בממלכה. אקס מנצ'סטר סיטי הוא המועמד הבכיר לרשת את רונלד קומאן בסאות'המפטון. ההולנדי נמצא במרחק חתימה מאברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully