וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "אנסה להישאר רגועה". גרבינייה מוגורוסה: "אשחק בלי חשש"

השתיים ישחזרו את גמר ווימבלדון כשייפגשו בגמר רולאן גארוס (שבת, 14:00). הראשונה בעולם מחפשת גרנד סלאם 22 כדי להשתוות לשטפי גראף: "מקווה שהצופים יתמכו בי". המדורגת רביעית: "הרגשות יכולים להשפיע עליי בגמר"

הטניסאית גרבינייה מוגורוסה. AP
תנסה להפתיע. מוגורוסה/AP

סרינה וויליאמס בפעם הרביעית או גרבינייה מוגורוסה בפעם הראשונה? מחר (שבת) בסביבות השעה 14:00 אמור לצאת לדרך גמר רולאן גארוס לנשים, בין המדורגת ראשונה, שניצחה 6:7, 4:6 את קיקי ברטנס לבין המדורגת רביעית, שגברה 2:6, 4:6 על סמנתה סטוסור (השתיים נפגשו ארבע פעמים עד עתה, האמריקאית ניצחה בשלושה מפגשים).

השתיים, שנפגשו בפעם האחרונה בגמר ווימבלדון של השנה שעברה (סרינה יצאה כשידה על העליונה), העפילו לגמר אחרי שלא איבדו מערכה בחצי הגמר. למרות זאת, נראה כי מצבה של המדורגת ראשונה רחוק מלהיות תקין. מלבד שמועה על פציעה שאותה היא סוחבת, סרינה נאלצה לשחק ארבע פעמים בארבעת הימים האחרונים זאת בשל הגשמים וההפסקות השונות בטורניר. למרות זאת, האמריקאית תנסה לשים את הבעיות בצד ולקטוף תואר גרנד סלאם 22 כדי להשתוות לטניסאית האגדית שטפי גראף.

"אני צריכה להישאר רגועה ולקוות שהצופים יתמכו בי", אמרה סרינה, שתנסה לשמור על התואר שבו זכתה גם בשנה שעברה. "הרגשות יכולים להשפיע עליי בגמר", אמרה מוגורוסה מנגד. "לפעמים פשוט צריך לשמור על איפוק, על רוגע, להכין את עצמך בצורה הטובה ביותר וכמובן לשחק בלי שום חשש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully