וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס תפגוש את גרבינייה מוגורוסה בגמר רולאן גארוס

הראשונה בעולם ניצחה 6:7, 4:6 את קיקי ברטנס ותנסה לזכות בתואר בפעם הרביעית, כשתפגוש את הרביעית בעולם, שניצחה 2:6, 4:6 את סמנתה סטוסור (21) ותשחק לראשונה במעמד הגמר בפריס

הטניסאית גרבינייה מוגורוסה. AP
הישג שיא. מוגורוסה/AP

חצאי הגמר של הנשים ברולאן גארוס בפריס נערכו היום (שישי) כאשר המדורגת 1 סרינה וויליאמס העפילה לגמר אחרי ניצחון בשתי מערכות על קיקי ברטנס. האמריקאית תפגוש את גרבינייה מוגורוסה שגברה על סמנתה סטוסור.

seperator
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. Dennis Grombkowski, GettyImages
בדרך לעוד זכייה? וויליאמס/GettyImages, Dennis Grombkowski

סרינה וויליאמס (ארה"ב, 1) - קיקי ברטנס (הולנד) 6:7, 4:6

האמריקאית תוכל לזכות בתואר גרנד סלאם 22 בקריירה ורביעי ברולאן גארוס, שם הניפה את הגביע בשנה שעברה. המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד ונגררה לשובר שוויון לאחר שההולנדית השיגה שבירה כבר בהזדמנות הראשונה שלה בדרך ל-1:3. כשנראה היה שהיא בדרך לניצחון במערכה סרינה השיגה שבירה חזקה והשיגה שובר שוויון, שגם הוא היה צמוד והסתיים ב-7:9 לראשונה בעולם. גם המערכה השנייה נפתחה בשבירה של ברטנס אך וויליאמס מייד שברה חזרה ובמצב של 3:3 השיגה שבירה נוספת בדרך לניצחון במערכה ובמשחק.


גרבינייה מוגורוסה (ספרד, 4) - סמנתה סטוסור (אוסטרליה, 21) 2:6, 4:6

הספרדייה החזקה, שצעירה מסטוסור כמעט בעשור, עלתה לראשונה לגמר בפריז לאחר שהפסידה את גמר הגרנד סלאם היחיד שלה, בווימבלדון האחרון. המשחק נפתח בשליטה מוחלטת שלה כאשר שברה את שני משחקוני ההגשה הראשונים של האוסטרלית בדרך ל-0:4 ולניצחון במערכה הראשונה. המערכה השנייה נפתחה באופן דומה, מוגורוסה השיגה שבירה ועלתה ל-0:2, סטוסור ניסתה להשיב מלחמה אך זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully