וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי וניימאר בעלי הערך הגבוה ביותר באירופה, רונאלדו רק שלישי

ה-CIES בחן את הערך של שחקני חמש הליגות הבכירות ביבשת בעזרת מספר קטגוריות. מסי שווה 211.1 מיליון יורו, חברו לקבוצה מעט מאחוריו. רק שמונה שחקנים שווים יותר מ-100 מיליון

רויטרס

ה-CIES, ארגון הבוחן את עולם הכדורגל דרך סטטיסטיקות מתקדמות כאלה ואחרות, הציג לכבוד סיום העונה את רשימת השחקנים בעלי הערך הגבוה ביותר בחמש הליגות הבכירות של היבשת (אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה וצרפת).

הנתונים עבור כל שחקן הוערכו דרך כמה קטגוריות. ברמה האישית: גיל, תפקיד, ערך נקוב בשוק, החוזה בו מחזיק השחקן, מעמד בינלאומי, ניסיון ויכולת. ברמה הקבוצתית: הישגים, תוצאות ורמת הקושי של הליגה. לאחר ריכוז כל הנתונים הללו, קיבל כל שחקן את הערך שלו ביחס שבין התוצאה לסיכוי שהוא אכן יימכר.

במקום הראשון ברשימה של ה-CIES נמצא ליאונל מסי, שהשווי שלו הוערך ב-211.1 מיליון יורו. במקום השני, חברו של מסי לברצלונה, ניימאר, עם ערך של 201.5 מיליון. שלישי, הרחק מאחורי השניים, ניצב כריסטיאנו רונאלדו עם 137.8 מיליון. את העשירייה סוגרים: אנטואן גריזמן (120.2 מיליון), הארי קיין (112.5 מיליון), אנתוני מרסיאל (111.8 מיליון, הצעיר ביותר מבין שמונה השחקנים ששווים יותר מ-100 מיליון), לואיס סוארס (105.8 מיליון), פאולו דיבאלה (104.5 מיליון), סרחיו אגוארו (96.8 מיליון) ופול פוגבה (90.4 מיליון).

בעשירייה השנייה: גארת' בייל, אדן הזאר, אלכסיס סאנצ'ס, דלה עלי, תומאס מולר, ראחים סטרלינג, רוברט לבנדובסקי, אלברו מוראטה, טוני קרוס וגונסאלו היגואין. שני כוכבי האליפות המדהימה של לסטר הקפיצו את ערכם משמעותית. אנגולו קאנטה במקום ה-44 ברשימה, עם שווי של 44.2 מיליון וריאד מחרז במקום ה-47, עם שווי של 43.1. מנואל נוייר, שנמצא במקום ה-72 עם שווי של 35.7 מיליון, הוא היחיד מלבד כריסטיאנו רונאלדו שחצה את גיל 30 ועדיין נכלל במאייה הראשונה, אותה חותם במפתיע ג'ונתן טאה בן ה-20 מלברקוזן.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ניימאר. GettyImages
מסי וניימאר בפסגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully