וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופה סנטנריו נפתח: ארה"ב מול קולומביה, ארגנטינה פייבוריטית

המארחת תוציא לדרך את הטורניר מול הקפטרוס החזקים (בין שישי לשבת, 4:30, ספורט 2). סכנויות ההימורים מציבות את האלביסלסטה בפסגה ואת מסי כמועמד המוביל למלך השערים - תקצירי הקופה סנטנריו בוואלה! ספורט

שחקני נבחרת ארצות הברית. GettyImages
האמריקאים יתייצבו בפני מבחן קשה כבר בפתיחה/GettyImages

טורניר הקופה אמריקה ה-45, שייקרא השנה הקופה סנטנריו, לציון 100 שנים לטורניר הראשון שנערך ב-1916, ייצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת בארצות הברית, כאשר הנבחרת המארחת תפגוש בבית א' את קולומביה החזקה (4:30, ספורט 2).

בית א', שיכלול גם את קוסטה ריקה ופרגוואי, נראה כקשה ביותר בטורניר, זאת בעוד שתי האימפריות של דרום אמריקה, ארגנטינה וברזיל, זכו להגרלות נוחות יותר. ארגנטינה מחפשת תואר ראשון מאז 1993, לאחר שהפסידה בשני הקיצים האחרונים בגמר המונדיאל וגמר הקופה אמריקה הקודם לצ'ילה, אותה תפגוש הפעם בשלב הבתים. ברזיל מגיעה בסגל מאוד חסר וללא ניימאר בין היתר, אבל תמיד מאמינה בכוחה ללכת עד הסוף.

ארגנטינה היא המועמדת הבכירה לזכייה אצל סכנויות ההימורים, עם יחס שנע בין 4 ל-7 לבין 8 ל-15. אחרי נמצאת ברזיל, ביחס של 1 ל-5 או 2 ל-9 ובהמשך, צ'ילה, ארצות הברית, אורוגוואי ומקסיקו. את היחס הנמוך ביותר מקבלת האיטי, 1 ל-1000 בחלק מהסכנויות. בהימור על מלך השערים נמצאים בצמרת שלושת הכוכבים של ארגנטינה, ליאו מסי, קון אגוארו ופיפיטה היגואין.

חזרה למשחק הפתיחה: האמריקאים התקשו מאוד במוקדמות המונדיאל עד כה, אבל בשלושת משחקי ההכנה שלהם לטורניר נראו טוב יותר וניצחו עם יחס שערים של 1:8. הקפטרוס קיימו משחק הכנה אחד בלבד, בו גברו 1:3 על האיטי והם יציגו את חאמס רודריגס וקרלוס באקה, שבוודאי ילהיבו את הקהל בסנטה קלרה, באצטדיון הביתי של סן פרנסיסקו פורטי ניינרס.

המפגש האחרון בין הנבחרות הסתיים ב-1:2 של קולומביה במשחק ידידות בקרייבן קוטג' של פולהאם בלונדון. האמריקאים עלו אז ליתרון מהיר, אבל באקה ותאו גוטיירס קבעו מהפך דרמטי. הניצחון האחרון של ארצות הברית על קולומביה במשחק רשמי היה במונדיאל 1994 שנערך אף הוא על אדמת אמריקה, במשחק הזכור בו אנדרס אסקובר כבש שער עצמי שלאחר מכן הוביל לרצח שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully