וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סרינה וויליאמס ונובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר

רולאן גארוס: יוליה פוטינצבה (60) הקשתה אך האמריקאית (1) הצליחה לחזור ל-7:5, 4:6, 1:6. הסרבי (1) ניצח בקלילות 3:6, 5:7, 3:6 את ברדיך (7) ויפגוש את תים (13) שגבר על גופן (12)

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
שוב בחצי הגמר. דג'וקוביץ'/AP

שלב רבע הגמר ברולאן גארוס הגיע לסיומו הערב (חמישי). אצל הגברים, המדורג ראשון, נובאק דג'וקוביץ', העפיל לחצי הגמר לאחר ניצחון על תומאש ברדיך 3:6, 5:7, 3:6. נולה יתמודד בשלב הבא מול דומיניק תים המוכשר, שניצח את דויד גופן 4:6, 6:7 (7), 4:6, 1:6. גם אצל הנשים הושלמה תמונת חצאי הגמר כאשר סרינה וויליאמס חזרה מפיגור מערכה וניצחה 7:5, 4:6, 1:6 את יוליה פוטינצבה, והיא תפגוש את קיקי ברטנס ההולנדית שהפתיעה את טימאה באשצ'ינסקי 5:7, 2:6.

גברים:

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 1) - תומאש ברדיך (צ'כיה, 7) 3:6, 5:7, 3:6

שוב זה היה חד-צדדי, וכעת המאזן בין השניים עומד על 2:24 לנולה, שהעפיל לחצי גמר רביעי ברציפות בפריס, דבר שאף טניסאי לא עשה מעולם. לאחר שניצח השנה את ברדיך בדוחא ובמיאמי עשה זאת הסרבי פעם נוספת, לאחר שהשיג 30 ווינרים ונהנה מ-28 טעויות בלתי מחויבות של יריבו. המדורג ראשון עושה צעד נוסף אל עבר זכיה בגרנד סלאם היחיד שחסר לו, לאחר שהפסיד בגמר רולאן גארוס בשנתיים האחרונות.

דומיניק תים (אוסטריה, 13) - דויד גופן (בלגיה, 12) 4:6, 6:7 (7), 4:6, 1:6

המפגש המרתק בין שניים מהטניסאים המבטיחים ביותר בסבב הבטיח הרבה וגם קיים, בעיקר מכיוונו של האוסטרי, שכמובן רשם את הישג השיא שלו בגרנד סלאמים, ואם זה לא מספיק, הרי שגם הבטיח לעצמו כניסה ראשונה בקריירה לטופ 10 העולמי. גופן, שניצח את המפגש האחרון בין השניים באוסטרליה, פתח היטב אך לא הצליח לעמוד בכישרון של יריבו בשלוש המערכות הבאות.

הטניסאי האוסטרי דומיניק תים. AP
לא עוצר. תים/AP

נשים:

סרינה וויליאמס (ארה"ב, 1) - יוליה פוטינצבה (קזחסטן) 7:5, 4:6, 1:6

המפגש בין האמריקאית, הטניסאית הטובה בעולם, לבין המדורגת 60 המפתיעה, אמור היה להיות די חד צדדי לאחר שסרינה טיילה בשמינית הגמר אך פוטינצבה זכתה במערכה הראשונה ואף פתחה את השנייה עם שבירה. וויליאמס התעוררה, השיגה מייד שבירה חזרה והרימה הילוך בדרך ל-1:4, אך הקזחית לא ויתרה, השיגה שבירה וחזרה ל-4:4. במצב של 5:4 לסרינה כאשר פוטינצבה מגישה להישאר במערכה היא נשברה דווקא בשל שגיאה כפולה והמשחק הלך למערכה מכרעת. המומנטום נמשך גם בפתיחתה כאשר האמריקאית שברה בדרך ל-0:3. מזה פוטינצבה כבר התקשתה לחזור וסרינה סגרה את המשחק בדרך למפגש מול קיקי ברטנס.

קיקי ברטנס (הולנד) - טימאה באשצ'ינסקי (שוויץ, 8) 5:7, 2:6

עד כה, נערך רק מפגש אחד בין השתיים וגם הוא הסתיים בפרישה של ההולנדית (58), באליפות ארצות הברית ב-2014. הפעם ברטנס שיחקה מצוין וקטעה את המסע הנהדר של באשצ'ינסקי בדרך למפגש בחצי הגמר מול סרינה וויליאמס. השוויצרית דווקא פתחה טוב והצליחה להשיג שלוש שבירות במערכה הראשונה, אך ברטנס הצליחה לחזור בכל פעם מחדש ועלתה ל-0:1. המערכה השנייה כבר הלכה לה חלק יותר, והיא כבר הובילה 0:4 לפני שבאשצ'ינסקי השיבה מלחמה ואף השיגה שבירה, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
התקשתה מול הקזחית. וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully