וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי החליט: איתמר ניצן תמורת מיליון שקלים או טרייד

2.6.2016 / 13:51

השוער מבוקש בקרב מספר בלתי מבוטל של קבוצות, וקרית שמונה שרכשה אותו תמורת 800 אלף שקלים, לא מעוניינת להשאיל אותו שוב. קריאף יקבל הצעה רשמית, גל אראל עלה כמועמד להצטרף

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. ברני ארדוב
הפועל חיפה, הפועל כפר סבא ובני יהודה מעוניינות. ניצן/ברני ארדוב

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, החליט להציב תג מחיר של מיליון שקלים על השוער איתמר ניצן, כאשר אפשרות אחרת שהוא ייקח בחשבון הוא שחרור של ניצן תמורת שחקנים. שרצקי קיבל לאחרונה לא מעט פניות בנוגע לשוער, בו מעוניינות בני יהודה, הפועל כפר סבא והפועל חיפה. כולן רוצות לשאול את ניצן, אך שרצקי לא מסכים לאפשרות הזו.

עוד בוואלה! ספורט:

ליל והופנהיים מעוניינות באיתן טיבי
מכבי חיפה גיששה אצל אייל גולסה
סכנין שדרגה את הצעתה למוגרבי

לוואלה! ספורט נודע שהבעלים של קרית שמונה החליט לנקוב בסכום רשמי – מיליון שקלים. יחד עם זאת, הוא יסכים לבחון עסקה טרייד במסגרתה ניצן יעבור תמורת אמיר עגייב (בני יהודה זכאית לדמי השבחה), רז כהן (הפועל כפר סבא), או מקסים פלקושצ'נקו (הפועל חיפה). בנוגע לאחרון, הרי שכאן עסקת טרייד תהיה מורכבת יותר. קרית שמונה רכשה את ניצן ממכבי הרצליה לפני חמש שנים במחיר של 800 אלף שקל. במועדון טוענים שבתקופה הזו השוער השתפר והפך למוערך יותר, וזו הסיבה למחיר בו נקב שרצקי.

הבעלים שנחת היום בארץ, ממתין לחזרתו מחו"ל של המנכ"ל יוסי אדרי ולאחר מכן קרית שמונה תתחיל להגיש הצעות רשמיות לשחקנים הישראלים בהם היא מעוניינת. בראש הרשימה נמצאים אופיר קריאף והחלוץ שלומי אזולאי. גם אלון תורג'מן ושחר הירש מבוקשים, ובקבוצה ממתינים להחלטה של מכבי חיפה בנושא שלהם. גם גל אראל, בו מעוניין מאוד שרצקי, עלה כמועמד במקרה ועסקת קריאף לא תצא אל הפועל. הקשר, שסיים את העונה בזבישה הפולנית, זוכה להערכה בצוות המקצועי. אראל מבוקש בפולין, אך עשוי לשוב לארץ בהתאם להצעה ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully