וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: פלגריני או אמרי יגיעו למילאן אם המועדון יימכר

הרוסונרי נמצאים בשיחות עם קבוצת רכישה מסין ונראה כי הבעלים העתידיים מאוד מעוניינים באחד המאמנים. למרות זאת, סילביו ברלוסקוני טען כי הוא יישאר הנשיא ומעוניין בהשארת כריסטיאן ברוקי

- מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
יגיע לאיטליה? פלגריני/GettyImages

האם מילאן בדרך לשינוי משמעותי בעונה הבאה? הרוסונרי שזכו בתואר האחרון שלהם כבר לפני חמש שנים, מעוניינים מאוד במתיחת פנים לאחר העונה הבינונית שחוו. על פי דיווחים באיטליה, יש שני מועמדים חדשים לאימון הקבוצה: מאמנה היוצא של מנצ'סטר סיטי, מנואל פלגריני, ואונאי אמרי, מאמנה של סביליה. יש לציין שבמועדון עדיין נמצאים במשא ומתן עם קבוצת רכישה מסין, כאשר העסקה צפויה להסגר במהלך החודש הקרוב, וכרגע נראה כי הבעלים העתידיים מאוד רוצים לראות על הקווים את אחד משני המאמנים. במילאן מצפים שכספים רבים ייכנסו למועדון לאחר העסקה, ונראה כי יש סיכוי ממשי שאחד מהשניים אכן יגיעו לסן סירו.

עם זאת, מי שמתנגד למהלך הוא נשיא המועדון, סילביו ברלוסקוני. האיטלקי טען כי למרות העסקה, הוא ימשיך לשמש כנשיא המועדון בעונה הקרובה, והוא דווקא מעוניין בהשארתו של כריסטיאן ברוקי, שהחליף במהלך העונה החולפת את סיניסה מיכאילוביץ'. ברוקי שימש בעבר כמאמן קבוצת הנוער של מילאן, ושיחק בקבוצה במהלך שתי קדנציות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully