וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונאלדיניו יככב בסרט, שחזור מדהים לשער הבכורה של מסי

הכוכב הברזילאי ישחק בסרט ביחד עם ואן דאם וטייסון, ילדי לה מאסיה מזכירים את הביצוע המרהיב של הפרעוש מ-2005, הכדורגלן שהצטרף לדאעש ונהרג בסוריה, דיסקית מעט שונה במשחק הוקי וקרי מבקש את עצתו של ג'ורדן לקראת הגמר

ברני ארדוב

10:37: הכדורגלן שהצטרף לדאעש - ונהרג בקרב

חאתם ווחאבי, שהיה ידוע בכינויו "חאתם המתוק", היה כדורגלן מרוקאי, אשר נהרג השבוע במהלך קרב בסוריה, בשעה שלחם עבור הארגון האיסלאמי דאעש. ווחאבי, שנמנה על סגל נבחרת מרוקו בכדורגל אולמות, היה בן 25 במותו.

10:10: רונאלדיניו, טייסון, ואן דאם וואנזאנט בסרט חדש

הסרט קיקבוקסר בכיכובו של ז'אן קלוד ואן דאם עתיד לצאת לאקרנים בעתיד הלא רחוק, ובינתיים, צוות השחקנים ממשיך להתגבש, וממשיך להתבסס על ספורטאים. אחרי המתאגרף לשעבר מייק טייסון ולוחמת ה-MMA, פייג' ואנזאנט, ההפקה הודיעה גם כי השחקן הברזילאי האגדי, רונאלדיניו, ייקח חלק בצילומי הסרט, שנמצא בשלבי הפקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

09:44: ילדי לה מאסיה משחזרים את שער הבכורה של ליאונל מסי

את שער הבכורה של כוכב ברצלונה, ליאונל מסי, אתם זוכרים? הפרעוש נכנס לכר הדשא מול אלבסטה, קיבל מסירה חכמה מרונאלדיניו, ובנגיעה הקפיץ לרשת את שערו הראשון מיני רבים. השבוע שחקניה של לה מאסיה - אקדמיית הנוער של ברצלונה - שיחזרו, בערך, את השער של מסי, רק מזווית מעט שונה (1:29 דקות מתחילת הסרטון).

08:44: עדשת המצלמה שהחליפה את הדיסקית במשחק הוקי

הווידאו הבא מוזר במיוחד. צלם ספורט שעבד במהלך משחק הוקי בארצות הברית, איבד את עדשת המצלמה שלו שנפלה על משטח הקר. השחקנים המבולבלים היו בטוחים שמדובר בדיסקית המשחק, והתמסרו ביניהם עם החפץ השונה.

08:31: חולמים על אימוג'יס של סטף קרי? בבקשה:

08:22: סטף קרי מתייעץ עם מייקל ג'ורדן לקראת הגמר

08:04: איך ייראה סטיבן אדאמס בעונה הבאה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully