וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה לקופה אמריקה: מקסיקו גברה על צ'ילה 0:1, שער ניצחון לצ'יצ'אריטו

ניצחון שמיני ברציפות למקסיקנים, רגע לפני שריקת הפתיחה של הטורניר בלילה שבין שישי לשבת. חלוץ לברקוזן כבש (86) שמונה דקות לאחר שנכנס כמחליף. הפסד שני ברציפות לצ'יליאנים, שיפגשו את ארגנטינה במשחק הפתיחה

AP

בווידאו: שער הניצחון של צ'יצ'אריטו

קופה אמריקה סנטנריו - המהדורה המיוחדת של טורניר הכדורגל הגדול בדרום אמריקה - ייצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת, עם משחק הפתיחה בין נבחרות ארצות הברית וקולומביה. רגע לפני שריקת הפתיחה, הנבחרות המשתתפות עורכות ניסוי כלים אחרון. הלילה (בין רביעי לחמישי) היו אלו מקסיקו וצ'ילה שנפגשו בסן דייגו, למשחק ההכנה האחרון שלהן לפני פתיחת הטורניר, משחק שנגמר ב-0:1 דרמטי של המקסיקנים הודות לשער ניצחון מאוחר של חאבייר הרננדס.

מקסיקו, שהגיעה למשחק בתקופה נהדרת, המשיכה במומנטום ורשמה ניצחון שמיני רצוף, בעוד שצ'ילה, שזכתה רק בשנה שעברה בקופה אמריקה עם ניצחון בגמר על ארגנטינה, עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים והפסד שני בשני משחקי ההכנה לקראת הטורניר.

אחרי שנבחרתו לא הצליחה למצוא את הרשת, החליט מאמן נבחרת מקסיקו, חואן קרלוס אוסוריו, לתת דקות לחלוץ הטוב ביותר שלו - צ'יצ'אריטו, אותו הכניס לכר הדשא בדקה ה-78, החלטה שנתנה לו ניצחון. הרננדס, שרשם עונה נפלאה בלברקוזן, הצליח לכבוש בנגיחה שמונה דקות לאחר מכן, אחרי בישול נפלא של מיגל לאיון.

מקסיקו, שתפגוש במשחק הראשון שלה בקופה את אורוגוואי, תגיע במצב רוח מרומם לטורניר, בעוד שצ'ילה תצטרך לחזור לעצמה במהרה לקראת המשחק מול ארגנטינה - השחזור של גמר הטורניר האחרון.

חאבייר הרננדס חוגג עם שחקני נבחרת מקסיקו. AP
עשה את ההבדל. צ'יצ'אריטו/AP

במשחק נוסף שנערך בפלורידה, נפרדו ונצואלה וגואטמלה ב-1:1. גרסון טינוקו העלה את גואטמלה ליתרון בדקה ה-68, אך סלומון רונדון קבע שוויון בדקה ה-84. ונצואלה, שתפגוש את ג'מייקה במשחק הפתיחה של הקופה, רשמה משחק שישי רצוף ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully