וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני יאנגר: "רצינו להראות לכל מי שהטיל בנו ספק שיש לנו לב"

2.6.2016 / 7:15

שחקני מכבי ראשון לציון חגגו בחדר ההלבשה ולאחר מכן עם האוהדים את ההעפלה לפיינל פור לאחר ניצחון החוץ הגדול בחיפה. הקפטן חנוכי: "ידענו לעשות את זה ברגעי האמת". היו"ר פרי: "רגע ענק למועדון, ולא פחות לעיר"

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: הניצחון הגדול של מכבי ראשון לציון

מי שעבר אמש (רביעי) באזור השעה 12 בלילה ליד בית מכבי בראשון לציון יכל לחשוב שהסתיים הרגע באולם משחק מרגש, או מסיבה גדולה. עשרות אוהדי מכבי ראשון לציון חיכו לשחקנים ולאנשי הצוות עם החזרה מחיפה לאחר שהשיגו כרטיס לפיינל פור, עם ניצחון חוץ מרשים 60:70, וחזרו למעמד ארבע הגדולות שנה שנייה ברציפות ופעם רביעית בשש העונות האחרונות. החגיגות כללו ריקודים, הדלקת רימון עשן ושירים עד שאחרון השחקנים עזב את המקום.

מכבי ראשון לציון הגיעה למשחק עם הגב לקיר, אחרי שאיבדה יתרון 2:0 בסדרה נגד הירוקים, כשרק ביום שני האחרון מפסידים את הביתיות ואת ההזדמנות לעלות לפיינל פור באולמם הביתי. בקבוצה שוחחו לא מעט עם השחקנים, ואף הקריאו להם את דבריו של בעלי חיפה ג'ף רוזן, שאמר לאחר הניצחון בעיר היין כי קבוצתו תעלה לפיינל פור ביום רביעי. התוצאה - שליטה ברוב שלבי המשחק והצגה פנטסטית של האיש הגדול - דריל מונרו, עם 27 נקודות (11 מ-12 מהשדה) ו-13 ריבאונדים. בזכות הניצחון הבטיחה מכבי ראשון לציון את מקומה בליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה.

השחקנים החלו את החגיגות כבר בחדר ההלבשה, כשבצוות המקצועי יודעים שעליהם להוריד אותם לקרקע לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב (שני, 18:10, ספורט 5) בחצי גמר הפיינל פור, שם ינסה אריק שיבק להדיח את הצהובים זאת השנה השנייה ברציפות.

"אנחנו קבוצה טובה, וגם כשלא ניצחנו את המשחק השלישי והרביעי עדיין היינו שם". אמר הקפטן ניצן חנוכי, שחזר לחמישייה לאחר זמן רב, עם סיום המשחק. "יש לנו מספיק שחקנים מנוסים בקבוצה וידענו שזה משחק שאין ממנו חזרה, שצריך לבוא אחרת בגישה שלנו ואני שמח שעשינו את זה. זאת הייתה סדרה בין שתי קבוצות שמגיע להן להיות בפיינל פור, וזה קצת אכזרי שאחת הייתה צריכה לעוף. אני שמח שהראינו הרבה מאוד אופי למרות שכולם כבר חשבו אחרי המשחק הרביעי שמכבי חיפה בדרך לעשות מהפך. אני שמח שידענו לעשות את זה ברגע האמת".

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי חיפה והעפילה לפיינל פור
אריק שיבק: "הוכחנו שלא נשברנו, נגיע מוכנים למכבי תל אביב"

שחקני מכבי ראשון לציון בכדורסל חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שביעות רצון. שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים/אדריאן הרבשטיין

טוני יאנגר, ששוב היה שם ברגעי ההכרעה, נשמע נרגש בסיום: "היינו מלאי מוטיבציה אחרי שני ההפסדים הרצופים ורצינו לבוא לכאן ולהראות לכל מי שהטיל בנו ספק ממה אנחנו עשויים. שיחקנו בערך 60 משחקים העונה, כולל הכול, אימונים, מסעות. רצינו להראות שיש לנו לב ושאנחנו מסוגלים לחפור עמוק ולהישאר מפוקסים כדי לצאת עם ניצחון. זאת הרגשה נהדרת. כולם ידעו שאנחנו מסוגלים לעשות דבר מיוחד, שלא נדבר על האוהדים שלנו. חייבים להודות לכולם שהאמינו כי הרגשנו שמגיע לנו את הניצחון הזה".

אחד האנשים שספג לא מעט ביקורת העונה היה היו"ר יצחק פרי, שהפתיע חמישה מחזורים לסיום העונה, ופיטר את שרון דרוקר דווקא אחרי עלייה לרבע גמר היורופקאפ וחצי גמר גביע המדינה. "אני חושב שזה רגע ענק למועדון, ולא פחות לעיר", אמר פרי בסיום, " מכבי ראשון לציון בשנתיים האחרונות בארבע הגדולות. זו תעודות כבוד לעבודה של כל מי שקשור למועדון - למאמנים, שחקנים, הנהלה וכל הצוות שמשקיע יום יום והאמין עד הרגע האחרון שנעפיל לפיינל פור. בשבילי אישית זה אחד הרגעים המשמחים בקריירה. אני מאוד מקווה שביום שני נחזור על היכולת הטובה שהייתה לנו היום שנוכל לנצח בחצי הגמר את מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully