וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבת אופני הכביש שני בלוך הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים

1.6.2016 / 18:37

הרוכבת בת ה-37 נעזרה בסדרת תוצאות מוצלחת של נבחרת הרכיבה לנשים והשיגה את הכרטיס לריו. בעקבות העפלתה של בלוך, נקבע כי המשלחת הישראלית תהיה הגדולה אי פעם

שני בלוך רוכבת אופני כביש. איגוד האופניים,
בגיל 37, היא במשחקים האולימפיים. בלוך/איגוד האופניים

לפני מספר חודשים העריכו בוועד האולימפי שהמשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בריו, תהיה הגדולה אי פעם. היום (רביעי), נקבע כי את ישראל ייצגו בברזיל לפחות 44 ספורטאים, שיא כל הזמנים ששובר את השיא שנקבע בבייג'ינג ב-2008, אז ייצגו את ישראל 43 ספורטאים.

רוכבת אופני הכביש, שני בלוך, היא הספורטאית ה-44 שהבטיחה את השתתפותה בריו. היא עשתה זאת הודות לכל נבחרת הנשים באופני כביש, שהשיגה תוצאה טובה לאורך מספר תחרויות. התוצאות הללו הספיקו על מנת להכניס את רוכבת האופניים הבכירה, בגיל 37, למשחקים האולימפיים.

לפני מספר ימים בלבד נקבע כי רוכב אופני ההרים, שלומי חיימי, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו וכאמור, היום, עלה מספר רוכבי האופניים של ישראל לשניים במשחקים האולימפיים, אירוע שאינו שכיח בספורט הישראלי.

גם הגולפאית לטיסיה בק אמורה להצטרף לרשימת הספורטאים שייסעו לריו, כך שהמשלחת עוד צפויה לצמוח. ישנם עדיין כאלה שמעריכים שגם לאולגה לנסקי ולדודי סלע יש עוד סיכוי להיכלל במשלחת.

  • עוד באותו נושא:
  • שני בלוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully