וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן וקסברגר יפרוש ויהפוך לראש מערך הביקורות הארצי באיגוד

השופט הוותיק יחתום 15 שנים בסגל הבכיר של הכדורגל הישראלי ויעבור לתפקיד החדש, כך נקבע לאחר סבב פגישות בינו לבין יו"ר איגוד השופטים עוזי יצחקי והמנכ"ל יריב טפר. וקסברגר: "חוויתי אינספור חוויות שחקוקות בי"

השופט לירן וקסברגר. ברני ארדוב
עובר לתפקיד חדש. וקסברגר/ברני ארדוב

השופט לירן וקסברגר יפרוש משיפוט ויהפוך לראש מערך הביקורות הארצי באיגוד השופטים, כך הודיעה היום (רביעי) ההתאחדות לכדורגל. ההחלטה על כך התקבלה לאחר סדרת פגישות בין וקסברגר ליו"ר איגוד השופטים עוזי יצחקי והמנכ"ל יריב טפר. וקסברגר שימש כשופט בסגל הבכיר של הכדורגל הישראלי במשך 15 שנים.

וקסברגר אמר: "לאחר תקופה ארוכה של שיחות ולבטים, החלטתי להיענות לבקשת יו"ר ומנכ"ל איגוד השופטים. בעשותי כן, אני חותם 15 עונות כשופט ראשי בליגת העל, במסגרתן חוויתי אינספור חוויות שחקוקות בי. ברצוני להודות לכל מי שהיה חלק מהמסע המופלא שעברתי עד כה, ועתה פניי נשואות קדימה".

טפר מסר: "אני מודה ללירן על שנים מצוינות של שיפוט והיותו חלק חשוב ותורם. אין לי ספק כי העשייה של לירן בשירותו המרשים כקצין במשטרת ישראל, הערכים והקודים האתיים שיש בהם מהמשותף גם לאיגוד השופטים, יניבו תרומה משמעותית וישרתו אותו ואותנו גם בתפקידו החדש באיגוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully