וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: קאנטו מעוניינת בננו גינזבורג כמאמן לעונה הבאה

1.6.2016 / 12:04

הקבוצה שסיימה את העונה במקום ה-11 באיטליה רוצה את המאמן שזכה בארבע אליפויות צ'כיה בנימבורק, בה הוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, ומתכונן לטורניר הקדם אולימפי עם נבחרת צ'כיה

ננו גינזבורג מאמן נימבורק. מגד גוזני
מבוקש. גינזבורג/מגד גוזני

הישגיו של רונן (ננו) גינזבורג בכדורסל הצ'כי בשנים האחרונות לא נעלמו מעיני קבוצות היבשת, וכעת נראה כי הוא עשוי לקבל שדרוג רציני בתפקידו, כאשר באיטליה מדווחים כי קאנטו, שסיימה את העונה באיטליה במקום ה-11, מעוניינת בו לתפקיד המאמן בעונה הבאה.

גינזבורג הגיע לראשונה לנימברוק ב-2006 ושימש שם כעוזרו של מולי קצורין במשך ארבע עונות, בהן זכתה הקבוצה בארבעה דאבלים רצופים. לאחר עזיבתו של קצורין מונה למאמן הראשי ושחזר את ההישג גם בשלוש השנים הבאות, עזב את הקבוצה וחזר אליה שוב בקיץ האחרון. העונה זכה שוב באליפות צ'כיה אך לראשונה לא בגביע. יש לציין כי יש לו חוזה בקבוצה לשנתיים נוספות.

בנובמבר 2013 הוא מונה למאמן נבחרת צ'כיה והוביל אותה להישג השיא שלה באליפות אירופה, המקום השביעי בקיץ שעבר והעפלה לטורניר הקדם אולימפי, לקראתו החל יחד עם הנבחרת הכנות בימים האחרונים.

לפני שעזב את הארץ הספיק לאמן בליגת העל את בני הרצליה, איתה העפיל לגמר גביע המדינה, את א.ס. רמת השרון ומכבי גבעת שמואל.

קאנטו הייתה בעבר קבוצת פאר בכדורסל האירופי ובארון התארים שלה מספר גביעי אירופה, גביעי קוראץ' וגביעי אירופה לאלופות, אך בשנים האחרונות היא מתקשה לשחזר הישגים אלו ונחשבת לקבוצה בינונית בנוף הכדורסל האיטלקי. את העונה הנוכחית סיימה כאמור במקום ה-11 עם מאזן 18:12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully