וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת קולומביה לשעבר פאבלו ארמרו נעצר בחשד שתקף את אשתו

מגן אודינזה נעצר במיאמי לאחר ששוטרים הוזעקו לחדר המלון שבו שהה עם בת זוגו. על פי החשד, ארמרו הכה אותה ותלש את שיערה, ובעקבות זאת נלקח למעצר שם בילה גם את הלילה

הדיווח על מעצרו של ארמרו

הקריירה של המגן השמאלי הקולומביאני, פאבלו ארמרו, נמצאת בדעיכה גדולה. ארמרו, שפרץ באודינזה ועבר בין היתר בנאפולי, ווסטהאם ומילאן, נחשב לפני מספר שנים למגן מבטיח למדי, אך משהו קרה בדרך, ונראה כי הקריירה של השחקן בן ה-29, ששותף ב-36 משחקים בשלוש השנים האחרונות, מתקרבת לסיומה בדרך כזו או אחרת.

ומה הפעם? ארמרו, שהיה מעורב בתקרית בקופה אמריקה עם ניימאר, נעצר הלילה בבית מלון במיאמי, שבו שהה עם אשתו, לאחר שעל פי הטענות, הכה אותה נמרצות.

על פי הדיווחים בארצות הברית שוטרים מקומיים הוזעקו לבית מלון במיאמי, לאחר שקיבלו תלונות רבות על צעקות המגיעות מאחד החדרים. הם הגיעו לחדרו של ארמרו, ומצאו את אשתו שרועה על הרצפה כששיערה תלוש, וכשהיא ממררת בבכי.

על פי טענת השחקן, השניים בילו במועדון לילה מקומי ושתו לשוכרה, וכשחזרו לחדר החלו להתעמת. ארמרו טען כי בת זוגו ביקשה שיגזור את כל שערה, כשמנגד, אשתו טענה שמדובר בטענה שקרית. "נראה לכם שאבקש ממנו לגזור את שיערי?", אמרה לשוטרים בתגובה. בעקבות זאת, נלקח המגן למעצר, שם בילה גם את הלילה, כשחקירתו עדיין נמשכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסתבך עם החוק. ארמרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully