וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: "הגווווווול" הארוך בהיסטוריה, החופשה של כריסטיאנו רונאלדו

שדר מקסיקני שבר את שיא גינס לאחר שער האליפות הדרמטי של פאצ'וקה, כוכב ריאל מדריד נרגע באיביזה. עבירה מטורפת בליגת הכדורגל ה-3 בארה"ב, האוהד בר המזל של המטס והפגישה המרגשת של הראפר עם אלילו אלן אייברסון

ברני ארדוב

21:00: עבירה חולנית בליגת הכדורגל השלישית בארה"ב

09:59: "הגווווווווול" הארוך בהיסטוריה

פאצ'וקה זכתה באליפות מקסיקו בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות, כשניצחה את מונטריי הודות לשער בתוספת הזמן. השדר המקסיקני לא יכול היה להישאר אדיש לדרמה, וסיפק את "הגווווווול" הארוך בהיסטוריה (14 שניות).

09:54: כריסטיאנו רונאלדו נרגע באיביזה

לכריסטיאנו רונאלדו הייתה עונה ארוכה מאוד, אך כמו לשחקנים רבים אחרים, אין לו הרבה זמן לנוח. בעוד זמן קצר ייפתח היורו בצרפת, ורונאלדו ייקח חלק בטורניר ביחד עם נבחרתו פורטוגל. CR7 החליט לנצל את השבוע שנותר עד לפתיחת המשחקים, ונסע להפוגה קצרה באי איביזה.

09:43: אלן אייברסון ממשיך לרגש את מעריציו

הראפר פושה טי נחשב לאחד האומנים המובילים בארצות הברית כיום. לזמר האמריקאי להיטים רבים, שגרפו עשרות מיליוני צפיות ברשת, וכרטיסים להופעות שלו נחטפים במהירות בכל מקום אשר אליו הוא מגיע. אך כשפושה טי נתקל באלילו, אלן אייברסון הוא מתנהג כמו אחרון המעריצים.

09:33: האוהד בר המזל של המטס

אוהדי ספורט רבים שמגיעים למשחקים לעתים כלל לא מתעניינים במשחק עצמו. רבים מגיעים רק כדי לצפות בכוכבים האהובים, ואולי, רק אולי, גם להשיג תמונה או אפילו חתימה. לאוהד המטס, שחלם על חתימה של שחקן שיקגו וייט סוקס, כריס סייל, היה הרבה מזל. תרתי משמע. כשסייל הגיע לכיוון היציע, הציע לאחד האוהדים חתימה, אך רק אם ינצח אותו באבן, נייר ומספריים. התוצאה לפניכם.

09:21: ראיתם פעם קיק-פליפ במים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully