וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד הגישה הצעה על אלאבה, רוצה גם את לבנדובסקי

על פי 'אס' הספרדי הבלאנקוס מעוניינים בכוכבי באיירן מינכן, ולא מתכוונים לוותר למרות שהצעתם בסך 50 מיליון יורו על האוסטרי נדחתה. החלוץ: "נדיר ששחקנים נשארים עד לסיום החוזים"

רויטרס

בווידאו: חגיגות הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות

אחרי שהשיגה את תואר האלופות ה-11 בתולדותיה, ריאל מדריד כבר חושבת על העונה הבאה שתהיה עונתו המלאה הראשונה של זינדין זידאן כמאמן הקבוצה. על פי דיווחים בספרד הבלאנקוס לא מבזבזים זמן וכבר הגישו הצעה רשמית לבאיירן מינכן עבור האוסטרי הוורסטילי דויד אלאבה.

'אס' הספרדי מדווח כי ההצעה בסך 50 מיליון יורו נדחתה על ידי אלופת גרמניה, שמחשיבה את אלאבה כשחקן שהיא לא מוכנה למכור ובכל מקרה לא תדון בהצעות הנמוכות מ-80 מיליון יורו. ריאל לא מתכוונת לוותר ותמשיך לדחוף לרכישת השחקן, כאשר נציגים מטעמיה כבר נסעו למינכן ופגשו את אביו, ג'ורג' אלאבה, המנהל את ענייניו.

שחקני באיירן מינכן דויד אלאבה רוברט לבנדובסקי. GettyImages
בקרוב בלבן? אלאבה ולבנדובסקי/GettyImages

מלבד אלאבה, ריאל מדריד מעוניינת בשחקן נוסף של באיירן מינכן. מדובר בחלוץ רוברט לבנדובסקי, כאשר מספר פגישות כבר התקיימו בין המנהל המקצועי חוסה אנחל סאנצ'ס לסוכנו של הפולני שבעצמו מעוניין על פי הדיווחים במעבר, אך קבוצתו של זידאן לא תגיש הצעה רשמית כל עוד לא תקבל מסרים לפיהם באיירן מוכנה למכור.

באיירן ולבנדובסקי קיימו מספר שיחות הנוגעות להארכת חוזהו במועדון, למרות שהוא חתום כרגע עד 2019, והוא דורש 20 מיליון יורו לעונה, סכום שהבווארים לא מוכנים לשלם כרגע. לאחרונה אמר הפולני: "זה מאוד נדיר ששחקנים נשארים בקבוצות עד לסיום החוזים שלהם. לעולם לא אמרתי שאסיים את הקריירה שלי במועדון כזה או אחר ומעולם לא נישקתי שום סמל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully