וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אם אני ופפ נתמקד אחד בשני, קבוצה אחרת תזכה בתואר"

מאמנה של מנצ'סטר יונייטד לא מתכוון להתעסק ביריבות בינו לבין גוארדיולה איתו נהג להתנגח בימיהם בספרד: "שלא כמו בספרד, באנגליה כל שנה יש אלופה אחרת". שחקני יונייטד מגיבים למינוי

רויטרס

חתימתו של ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד הוסיפה את שמו לרשימה המאוד מכובדת של המאמנים שיעבדו בעונה הבאה בפרמיירליג. הפורטוגלי הצטרף לאנטוניו קונטה (צ'לסי), יורגן קלופ (ליברפול), ארסן ונגר (ארסנל) וכמובן לפפ גוארדיולה, יריבו משכבר הימים שידריך את היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי.

בעת שעמדו בשני צדדי המתרס של הסופר קלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה, מוריניו וגוארדיולה התנגחו לא פעם במה שהפך למאבק מרתק בין שני המאמנים הנחשבים על ידי רבים לטובים בעולם, אך לפחות ככל שהדבר תלוי ב"מיוחד", נראה כי המפגש המחודש שלהם באנגליה צפוי להיות רגוע בהרבה.

"הייתי עם פפ במשך שנתיים בלה ליגה", אמר, "שם האלופה תמיד תהיה ברצלונה או ריאל מדריד. אך בפרמיירליג אם נתמקד אחד בשני ואחד בקבוצתו של השני, קבוצה אחרת תזכה בתואר".

"בגרמניה באיירן לקחה אליפות בארבע השנים האחרונות, בצרפת זו הייתה פריס סן ז'רמן, באנגליה היו בשנים הללו ארבע אלופות שונות", הוסיף.

מוריניו נשאל גם על סיכוייה של נבחרת פורטוגל ביורו הקרוב ואמר: "אני לא רואה אף נבחרת שהיא פייבוריטית ברורה לזכות כמו שהיה בימי הדומיננטיות של ספרד".

ז'וזה מוריניו  לוחץ יד למאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. AP
שוב יריבים. מוריניו ופפ/AP

מאז ההודעה הרשמית על מינוי מוריניו גם שחקני יונייטד החלו להתייחס לפורטוגלי, וגם לעונה הבאה. מוקדם יותר היום (שלישי) דווח כי מוריניו לא מעוניין בשני שחקנים מהסגל הנוכחי - חואן מאטה ודיילי בלינד. ההולנדי לא התרגש, וטען כי הוא מאוד מעוניין להישאר באולד טראפורד: "אני מצפה לעבוד תחת ז'וז'ה מוריניו. כנראה שנצטרך לחכות ולראות האם משהו משתנה מבחינתי. אצטרך לעבוד קשה ולתת את הכל. מוריניו הוא מנג'ר שהשיג הרבה ואני נלהב לעבוד איתו".

בלינד המשיך: "אני אולי לא גדול כמו פפה, אבל אני חושב שהוכחתי שאני מסוגל להיות שחקן הגנה ראוי בפרמיירליג. ספגנו הכי מעט שערים העונה ולדעתי היה לנו את מירב המשחקים עם שער נקי, זה משהו להתגאות בו. שיחקתי ברוב המשחקים וזו בהחלט תחושה טובה".

הולנדי נוסף שהתייחס לעתידו היה ממפיס דפאי. הקיצוני שסבל מעונה עם מעט עליות והרבה מורדות, בהחלט מצפה לשינוי קיצוני לקראת העונה הבאה. ממפיס לא האשים את מאמנו בעונה החולפת, אך התייחס גם אליו: "זה אף פעם לא נחמד לקבל ביקורת, אך זה חלק מהמשחק ועליי להתמודד עם זה. העונה לא הלכה כמתוכנן וגם הביטחון שלי נפגע מכך. אני לא רוצה להאשים את המנג'ר. היו לי כמה משחקים טובים וכמה פחות טובים, אך אני לא רוצה להאשים אף אחד בכך. עדיין לא דיברתי עם ואן חאל מאז הפיטורים, אולי אשלח לו הודעה בקרוב".

ההולנדי הספיק לכבוש העונה שני שערי פרמיירליג בלבד, והוא מאוד רוצה שהעונה הבאה תלך לכיוון טוב יותר: "עכשיו זה הזמן להתמודד עם הסיטואציה ולחזור למסלול. לא שיחקתי את כמות המשחקים שקיוויתי לשחק וברור שזה איכזב, אך הייתי חייב להתמודד עם זה. אני מסתכל כרגע רק לקראת העונה הבאה ואני צריך להוכיח את עצמי במהלך משחקי קדם העונה. ממפיס הישן שהביס את היריבים, יחזור בקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ממפיס דפאי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
"לא מאשים אף אחד בעונה הרעה". ממפיס דפאי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully