וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מאיימים שלא ישתתפו בקופה אמריקה הקיץ

לאחר שהממשלה דחתה את הבחירות לנשיאות בהתאחדות לכדורגל עקב "אנדרלמוסיה אדמיניסטרטיבית וכלכלית", באירגון מאיימים לעצור את פעילות כל הנבחרות, כולל ההשתתפות בטורניר הקרוב

שחקני נבחרת ארגנטינה, פאבלו סבאלטה, סרחיו אגוארו, אריק לאמלה. רויטרס
ישחקו בקופה? שחקני נבחרת ארגנטינה באימון/רויטרס

בארגנטינה התעסקו בשבוע האחרון בפציעתו של לאונל מסי ובחשש שהפרעוש לא יישתתף בקופה אמריקה, אך היום (שלישי) מסעירה את עולם הכדורגל פרשה חדשה. גורמים ב-AFA (ההתאחדות לכדורגל בארגנטינה) מאיימים כי ישביתו את כל פעילות הנבחרות, עקב התערבות ממשלתית. בממשלה החליטו לדחות את הבחירות לנשיאות בהתאחדות, שהיו אמורות להערך ב-30 ביוני, עקב "אנדרלמוסיה כלכלית ואדמיניסטרטיבית" שמתחוללת באירגון. בהתאחדות התרעמו על ההחלטה.

על פי הדיווחים, ממשלת ארגנטינה השעתה את הבחירות ב-30 יום לפחות, ושלחה שני חוקרים כדי לבדוק האשמות נגד אנשי ההתאחדות על כך שמעלו בכספים של זכויות שידור. מזכיר ההתאחדות, אמר היום לתחנת רדיו בארגנטינה כי נערכה פגישת חירום בנושא והוסיף: "הבחירות הושעו ל-30 יום וזה עלול להימשך. זו התערבות ברורה בהתנהלות האירגון". הוא אף אמר כי גורמים בהתאחדות יישקלו אף לפנות לפיפ"א על מנת שייבדקו אם זו פגיעה בחוקי מוסדות הכדורגל, ויחליטו בהמשך השבוע האם לדרוש משחקני הנבחרת לחזור מארצות הברית. פיפ"א כבר השעתה מספר מדינות בשנים האחרונות בעקבות התערבות ממשלתית, כולל ניגריה וקמרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully