וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסרטון שתפס את הרשת, בו מתווכחים שני פרשני ספורט

ולנטינה שבצ'נקו שהתה בחנות בזמן שוד, מאמנה נורה ופונה לבית חולים. לוקאס פרדומו מבואבישטה חשוד כי היה מעורב באונס קטינה, מכות בין עיתונאי לשחקן עבר במצרים ומכון הקנאביס של שחקן ה-NFL לשעבר

ברני ארדוב

09:45: לוחמת ה-UFC ומאמנה נורו בפרו

לוחמת ה-UFC, ולנטינה שבצ'נקו, שוהה בימים האחרונים בלימה, פרו בצוותא עם מאמנה פאבל פדוטוב. במהלך ביקור בחנות בשר מקומית, נפלו השניים קורבן לניסיון שוד, ופדוטוב, שהיה חמוש, ניסה להדוף את השודדים. הוא אמנם הצליח במשימתו, אך לרוע מזלו ספג פגיעה ישירה מכדור ופונה לבית חולים, כשאין סכנה לחייו, והכול לעיני שבצ'נקו, שעוד צריכה לחזור לזירת האוקטגון.

09:33: השחקן המבטיח שמואשם באונס קטינה

לוקאס פרדומו, קשר בואבישטה בן ה-20, נעצר בריו לאחר שעל פי החשד לקח חלק באונס קבוצתי של קטינה בת 16. על פי החשד, לוקאס, שנחשב לכישרון גדול בברזיל, הכיר את הצעירה, והיה אחד מ-30 אנשים אשר אנסו אותה באכזריות. בואבישטה הודיעה כי תחכה להחלטת בית המשפט לפני שתשחררו. הוא רשם העונה ארבע הופעות במדי הקבוצה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

09:21: מכון הקנאביס החדש של שחקן ה-NFL לשעבר

שחקן ה-NFL לשעבר, ריקי וויליאמס, החליט לפצוח בקריירה חדשה. וויליאמס, שב-1998 זכה בגביע הייסמן, יפתח בסן פרנסיסקו "מכון קנאביס", המשלב מכון כושר ביחד עם מוצרי קנאביס שונים.

09:05: שוער העבר ועיתונאי הספורט - ראש בראש

שוער העבר המצרי, אחמד שובייר, איבד את העשתונות במהלך תוכנית ספורט מקומית, לאחר שוויכוח עם העיתונאי המקומי, אחמד אל טייב, גלש לעימות פיזי. שובייר, ששיחק בעבר באל אהלי ובנבחרת מצרים, לא אהב את דבריו של טייב וזרק לעברו כוס מים - פעולה שבגינה הפך האולפן לזירת קרב, והכול, כמובן, לעיני המצלמות (הווידאו נמצא למעלה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully