וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן בטוח במכבי חיפה: "שברנו אותם, נלך לפיינל פור"

31.5.2016 / 9:01

הבעלים חגג את הקאמבק נגד ראשון לציון: "היינו בבור עמוק אבל ידעתי שלא נרים ידיים, זה לא הסטייל שלנו". קולמן: "רמי הדר הוריד מאיתנו את הלחץ". אכזבה בראשון לציון, חנוכי: "איבדנו את זה"

one

רק לפני שבוע אנשי מכבי חיפה נראו מדוכאים, במרחק הפסד אחד מהדחה מוקדמת ברבע גמר הפלייאוף וסיום מאכזב לעונה, ואמש (שני) התמונה השתנתה. 150 ירוקים ראו את קבוצתם מציגה משחק מצוין במחצית השנייה ומנצחת את מכבי ראשון לציון 65:75 בדרך לשוויון 2:2 וקביעת משחק חמישי שייערך כבר מחר ברוממה. בחיפה יעשו מאמץ כדי למלא את האולם כמה שניתן כדי לחזור לפיינל פור אחרי שנת היעדרות.

הבעלים ג'ף רוזן היה במוקד החגיגות. "היינו בבור עמוק, אבל ידעתי שחיפה לא תוותר, זה לא הסטייל של הקבוצה הזאת, זה לא הסטייל של המאמן הזה", אמר. "ידעתי שנילחם במשחק השלישי, ואז אם נצליח לנצח, יהיה לנו סיכוי אמיתי היום. שיחקנו מצוין, שברנו אותם, הסדרה לא נגמרה, אבל עכשיו הם צריכים לבוא לחיפה, אנחנו נמלא את האולם, נסיים את העבודה ונלך לפיינל פור".

רמי הדר קיבל 53 נקודות מתוך ה-75 משלושה שחקנים - וויל גרייבס וגרגורי ורגאס עם 18 כל אחד, וחנן קולמן שהפך לגיבור השעה עם 17 נקודות. "באתי חם, זה המשחק הכי חשוב שהייתי בו טוב בהתקפה", אמר קולמן בסיום, "המאמן והצוות הורידו את הלחץ מהכתפיים שלנו, שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק מתחילת הסדרה, ונהנינו על הפרקט מההתחלה, הם עשו עבודה טובה כדי להוריד את הלחץ מאיתנו. הדבר הכי חשוב שהשתנה משני המשחקים הראשונים זה שהלחץ ירד מאיתנו, אנחנו צריכים להמשיך לשחק ככה, הקהל שלנו יבוא לתמוך בנו, אנחנו יותר מתרגשים מזה שהגענו ממה שיקרה שם".

הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן. ברני ארדוב
רוזן/ברני ארדוב

בראשון לציון לא הסתירו את האכזבה. השחקנים של אריק שיבק עוד הובילו 29:34 במחצית הראשונה, אבל ריצת 0:12 של הירוקים בתחילת המחצית השנייה הפכה את המשחק. בקבוצה הודו שבלי תרומה אמיתית של דאוסון וליונס, הסיכוי כי יצליחו בכל זאת להעפיל לפיינל פור הוא נמוך מאוד.

"בחצי הראשון היינו במשחק, בחצי השני איבדנו את זה", סיכם הקפטן ניצן חנוכי, ששיחק רק 12 דקות ומקבל פחות הזדמנויות תחת שיבק. "הם קלעו זריקות גדולות, עבדנו קשה בשביל הביתיות והיא חזרה להיות של חיפה, נצטרך לקחת את הסדרה שם. קשה מאוד לעשות סוויפ על קבוצה כמו חיפה, ולנצח שם פעמיים בחוץ, זה לא שלא רצינו לנצח שם, אבל לא היינו מרוכזים והם ברחו לנו. אין מה לבכות, יש משחק אחרון ומכריע. המומנטום לא באמת משנה, יהיה משחק אחד שהקבוצה שתהיה בו יותר מרוכזת תנצח. יהיה משחק טוב, זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully