וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל תזומן לבירור, צפויה לסיים את תפקידה

עו"ד רונית אמיר-יניב, שנתפסה שרה "בית"ר אנלפבתים, מכבי חזירים", תנסה להסביר את התנהגותה. בכיר באיגוד: "מחויבים לשמוע אותה, קשה לראות מה היא יכולה להגיד שישנה את התמונה"

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. קובי אליהו
כבר קיבל פניות שיפטר את אמיר-יניב. יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי/קובי אליהו

עולם הכדורסל הישראלי לא נרגע מהתמונות הלא ראויות מהמשחק האחרון בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים ביום ראשון, בו נתפסה היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר-יניב, מצטרפת לשירת אוהדי הפועל תל אביב: "בית"ר אנלפבתים, מכבי חזירים". באיגוד הכדורסל יזמנו את אמיר-יניב לבירור עם חזרתה מחופשה פרטית בחו"ל, שתוכננה עוד לפני פרסום התמונות, וההערכות הן שהיא תסיים את תפקידה לאחר בירור זה.

"רוצים שנשפוך את דמה של רונית עוד לפני שישבנו איתה, אבל לא נעשה זאת", אמר בכיר באיגוד הכדורסל אמש (שני), "היא עשתה טעות שלא עושים, וקשה לראות מה היא יכולה לומר ולהסביר שישנה את התמונה, אבל אנחנו מחויבים קודם כל לשמוע אותה, ורק לאחר מכן לקבל החלטה". אמיר-יניב נכנסה לתפקידה לפני קצת יותר משנה, ועוררה לא מעט ביקורות לאחר מספר החלטות שלה, כשבמקרים מסוימים החליטה להקל על בקשות עונש, ובמקרים אחרים דרשה להרחיק שחקנים ממשחקים. לפני שמונתה לתפקיד תיפקדה כיועצת המשפטית של הפועל תל אביב, והיא ידועה בתור אוהדת של האדומים, שמגיעה ללא מעט ממשחקי הבית של הקבוצה.

במקביל לדיונים והשיחות באיגוד הכדורסל, החל מאתמול בבוקר נשלחו מספר מכתבים ליו"ר האיגוד, עמירם הלוי, בדרישה לפטר את אמיר-יניב. השולחים הם נציגים שונים בחברה הישראלית, שרובם מזוהים עם מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, ביניהם חבר הכנסת אורן חזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully