וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיכאיל סיבאקוב מנהל שיחות עם הפועל תל אביב, אך מבוקש גם בא.א.ק אתונה"

בכמה אתרי ספורט ביוון מדווחים שהבלם-קשר הבלארוסי בן ה-28 ניהל מגעים עם האדומים, אך הקפיא את השיחות בשל רצונו להתקדם במשא ומתן עם הקבוצה היוונית. צפו בשער המדהים שכבש במדי ויסלה קרקוב

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: שער מרהיב של סיבאקוב במדי ויסלה קרקוב

ביוון מדווחים הבוקר (שלישי) שהבלם-קשר הבלארוסי, מיכאיל סיבאקוב בן ה-28, מנהל שיחות עם הפועל תל אביב, אך נותן עדיפות לא.א.ק אתונה, עימה הוא גם מנהל משא ומתן. בדיווחים נטען שסיבאקוב החליט להקפיא את המגעים שניהל עם האדומים לעת עתה, זאת בשל רצונו להגיע לקבוצה היוונית. גם שמה של מכבי תל אביב הוזכר באחד הדיווחים, אך מדובר בטעות בתקשורת היוונית והבלארוסי מנהל מגעים עם הפועל תל אביב.

סיבאקוב החל את הקריירה כקשר אחורי, אך עם השנים עבר לעמדת הבלם. העונה, ב-22 משחקים במדי זוריה לוגאנסק האוקראינית, רשם 22 הופעות מתוכן 17 כבלם, כשגם במדי נבחרת בלארוס, בשורותיה רשם 25 הופעות, הוא משחק במרכז ההגנה.

סיבאקוב החל את הקריירה בבאטה בוריסוב, וב-2009 נרכש על ידי קליארי תמורת 450 אלף יורו. אחרי שנתיים לא מוצלחות באיטליה, עבר לבלגיה, עת חתם בזולטה וארחם, כשבדרך הושאל לוויסלה קרקוב הפולנית, בשורותיה שיחק בצוותא עם מאור מליקסון. ב-2013 חזר לבלארוס לפני שחזר לאוקראינה, עם עצירה קטנה בדרך באזרבייג'אן.

שחקן באטה בוריסוב, מיכאיל סיבאקוב. GettyImages
יגיע למתחם חודורוב? סיבאקוב נאבק בריברי/GettyImages
שחקן באטה בוריסוב, מיכאיל סיבאקוב. GettyImages
ביוון טוענים: הוא מעדיף את א.א.ק. סיבאקוב מול אבוחצירה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully