וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: ואוורינקה מול מארי בחצי הגמר, נולה וסרינה ברבע

הגשם בפריס פסק, הטניסאים חזרו לחימר: השוויצרי השאיר מאחור בשלוש מערכות את ראמוס, הבריטי גבר על גאסקה. דג'וקוביץ' שמט מערכה מול באוטיסטה אגוט, סרינה הביסה את סביטולינה

מתוך ערוץ היוטיוב של רולאן גארוס
סטינסלס ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
כבר בחצי הגמר. ואוורינקה/AP

הגשם בפריס סופסוף נרגע והטניס חזר. סרינה וויליאמס ונובאק דג'וקוביץ' העפילו היום לרבע גמר רולאן גארוס. בנוסף, שלב רבע הגמר כבר יצא לדרך, כאשר סטניסלס ואוורינקה ואנדי מארי כבר קבעו לעצמם מפגש בחצי הגמר.

seperator

גברים

רבע הגמר:

אנדי מארי (בריטניה, 2) - רישאר גאסקה (צרפת, 9) 7:5, 6:7 (3), 0:6, 2:6

הנציג הצרפתי האחרון, גברים או נשים, הודח לאחר שהעפיל לרבע הגמר הראשון בקריירה בטורניר הביתי. מארי שבר כבר בניסיון הראשון שלו, אך בהמשך איבד ריכוז והפסיד את המערכה. הבריטי ידע להגיב היטב, ניצח בשובר שוויון את המערכה השנייה וטייל משם לניצחון בשתי המערכות הבאות כדי לעלות ל-3:8 במאזן המפגשים בין השניים. מארי רשם 11 אייסים במשחק מול שניים בלבד של יריבו, וניצח 40:62 בווינרים.

סטן ואוורינקה (שוויץ, 3) - אלברט ראמוס (ספרד, 55) 2:6, 1:6, 6:7 (7)

אין ספק שהליהוק המפתיע ביותר ברבע הגמר הוא זה של אלברט ראמוס. הספרדי בן ה-28 הדהים בשמינית הגמר את מילוש ראוניץ' והרוויח את מקומו בין שמונת הגדולים. ברבע הגמר הוא יפגוש את האלוף המכהן, סטן ואוורינקה, שנראה מצוין במשחקיו הקודמים וניצח את ז'רמי שארדי ו-ויקטור טרויצקי. מאזן הראש בראש בין השניים עומד על 0:6 מוחץ לוואוורינקה, כולל בטורניר האחרון לפני הטורניר על החימר בז'נבה, אז עשה זאת השוויצרי עם 1:6, 1:6 נינוח.

אנדי מארי. AP
נכנס לטופ 4. מארי/AP

שמינית הגמר

הטניסאי הטוב בעולם, נובאק דג'וקוביץ', ניצח 3:6, 4:6, 1:6, 5:7 את רוברטו באוטיסטה אגוט (16), תוך למעלה משלוש שעות שהתפרסמו על פני יומיים, למרות שאיבד לראשונה מערכה בטורניר בשמינית הגמר. המשחק הופסק ביום שלישי בשל הגשם במצב של 1:1 במערכות ו-0:4 לסרבי בשלישית. היום הוא חודש ונולה שייט לניצחון במערכה השלישית. ברביעית הספרדי חזר להקשות ואף השיג שבירה חשובה, אך נשבר מייד חזרה ובסופו של דבר נכנע. נצחונו של דג'וקוביץ' הבטיח לו לפחות 294 אלף יורו שהם שווי ערך ל-326,795.70 דולר. כשהסכום הזה יופקד בחשבון הבנק של הסרבי, הוא יהפוך לטניסאי הראשון בהיסטוריה שחוצה את רף 100 מיליון הדולר רווח מטניס בלבד בקריירה ויעמוד על 100,000,199.7 דולר. לא רע.

נולה יתמודד ברבע הגמר נגד הצ'כי תומאש ברדיך (7), שהביס בשלוש מערכות את הספרדי הדועך דויד פרר (11), 3:6, 5:7, 3:6. ברדיך נראה טוב ורשם חמישה אייסים, כאשר הוא משיג ארבע שבירות ומציל את כל תשע נקודות השבירה שהשיג יריבו. אחרי הדאבל בייגל המשפיל שחטף ברומא והפרידה מהמאמן, ברדיך ממשיך לחזור לעניינים.

דויד גופן הבלגי (12) ניצח בארבע מערכות את ארנסט גולביס הלטבי, 6:4, 2:6, 2:6, 3:6. גופן פתח לא טוב, אבל התאושש ורשם ניצחון שני בשלושה מפגשים מול יריבו, שלפני שנתיים הגיע עד חצי גמר הטורניר.

גופן יתמודד ברבע הגמר מול האוסטרי דומיניק תים (13), שהעפיל לראשונה בחייו לרבע גמר רולאן גארוס אחרי 2:6, 7:6 (2), 1:6, 4:6 על מרסל גרנויירס הספרדי, שניצל את פרישתו של רפאל נדאל כדי להעפיל לשלב זה. המנצח בין גופן לתים גם יעלה לחצי גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה וגם ייכנס לראשונה לטופ 10.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. GettyImages
עבר את 100 מיליון הדולר. דג'וקוביץ'/GettyImages

נשים

שמינית הגמר

אחרי שסרינה וויליאמס (1) התקשתה מאוד בסיבוב השלישי מול קיקי מלאדנוביץ' ונזקקה ליותר משעתיים כדי להכניע את הצרפתייה הכישרונית, בשמינית הגמר זה הלך קל בהרבה מול אלינה סביטולינה האוקראינית בת ה-21 (מדורגת 18) והסתיים בניצחון 1:6, 1:6 תוך קצת למעלה משעה. האמריקאית שברה כבר את משחקון ההגשה הראשון של סביטולינה ומשם לא הביטה לאחור בדרך לרבע הגמר בו תשחק נגד יוליה פוטינצבה הקזחית שניצחה 5:7, 5:7 את קרלה סוארס נבארו (12).

אחותה ונוס הצליחה פחות בשלב שמינית הגמר. האמריקאית הוותיקה, שמדורגת תשיעית בטורניר, פגשה את זו שמדורגת שלב אחד מעליה, טימאה באשצ'ינסקי השוויצרית ונכנעה 6:2, 6:4. המשחק דווקא נפתח טוב עבור ונוס שעלתה ל-0:2 לאחר שהשיגה שבירה מהירה, אך השוויצרית שברה מייד חזרה וחזרה על כך גם בשני משחקוני ההגשה הבאים של יריבתה, בדרך לזכייה המערכה הראשונה. השנייה נפתחה גם היא בשבירה לטובת באשצ'ינסקי שהמשיכה לניצחון במשחק כולו ותפגוש ברבע הגמר את קיקי ברטנס ההולנדית שגברה 6:7, 3:6 על מדיסון קיז (15) האמריקאית.

סמנתה סטוסור האוסטרלית (21) גברה 4:6, 6:7 (6) על צבטנה פירונקובה הבולגרייה. גרבינייה מוגורוסה הספרדייה המצוינת (4) עברה בשתי מערכות את האמריקאית שלבי רוג'רס, עם 5:7, 3:6.

סרינה וויליאמס, אלינה סביטולינה. רויטרס
הפעם זה הלך חלק. סרינה אחרי הניצחון על סביטולינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully