וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי, אורי ששון, גולן פולק וירדן ג'רבי יהיו מדורגים בריו

30.5.2016 / 16:10

למרות שארגון הג'ודו העולמי טרם קבע את דירוגי הג'ודוקא, מאמן נבחרת ישראל אורן סמדג'ה כבר חישב ומצא כי הארבעה יהיו מדורגים במשקלם. גם כהן, בולדר וראשוני תהיינה באולימפיאדה

אורי ששון, גולק פולק, שגיא מוקי, אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו, מערכת וואלה! NEWS
הגרלות קלות עד רבע הגמר. מוקי ששון ופולק עם סמדג'ה/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הג'ודו

איגוד הג'ודו העולמי עסוק בחישובים ואמור לפרסם עד מחר (שלישי) את דירוג הג'ודוקא לאולימפיאדת ריו, אלא שאורן סמדג'ה מאמן נבחרת הג'ודו של ישראל שחזרה עם שתי מדליות מתחרות המאסטרס במקסיקו, כבר חישב ומצא ששלושת הג'ודוקא הבכירים של ישראל - שגיא מוקי, אורי ששון וגולן פולק יהיו בריו ואפילו כמדורגים בין השמונה הבכירים בכל קטגוריה של משקל.

מוקי אמור להיות שלישי בדירוג במשקלו, ששון חמישי ופולק שישי. משמעות הדירוג שכל השלושה אמורים לקבל עד רבע הגמר יריבים נוחים יותר.

גם אצל הנשים קיימת המתנה דרוכה לפרסום הדירוג אבל על פי הבדיקות והחישובים ארבע הג'ודוקא שייצגו את ישראל באולימפיאדה בריו תהיינה ירדן ג'רבי,גילי כהן, לינדה בולדר ושירה ראשוני. מבין הרביעייה הזו רק ג'רבי תהיה מדורגת בריו במקום הרביעי ואמורה לקבל עד רבע הגמר יריבות נוחות יותר.

שבעת הג'ודוקא, הן הגברים והן הנשים, יגדילו את המשלחת הישראלית ל-43 ספורטאים והצפי הוא למשלחת עוד יותר גדולה אחרי צירוף ספורטאיות הגולף ואופני הכביש.

יש לציין כי ישראלית נוספת תתחרה בריו בג'ודו והיא אליס שלזינגר שתייצג את בריטניה ועשויה להיות מתחרה ישירה של ירדן ג'רבי על מדלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully