וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס רשפורד האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד: "זה חלום שהתגשם"

החלוץ הצעיר (18) שקיבל הזדמנות מוואן חאל בשל מכת הפציעות וכבש שמונה שערים, חתם על חוזה חדש עד 2020 וישחק גם תחת מוריניו. רשפורד: "תמיד הייתי אוהד של מנצ'סטר יונייטד"

one

מרכוס רשפורד, ילד הפלא של מנצ'סטר יונייטד, האריך את חוזהו במועדון וישחק בו לפחות עד 2020. כך הודיעה היום (שני) הקבוצה באתר הרשמי שלה. רשפורד, 18, הוזעק לבוגרים במשחק הליגה האירופית במהלך העונה החולפת מול מידטיילנד בשל מכת הפציעות, ולקח את ההזדמנות בשתי ידיים עם צמד מדהים שהכניס אותו לתודעה שלושה ימים לאחר מכן רשפורד כבש בהופעת הבכורה שלו בליגה מול ארסנל ובסך הכול ערך החלוץ הצעיר 17 הופעות שבמהלכן הוא כבש שמונה שערים.

מרקוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
רשפורד חותם על חוזהו/אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד

"אני שמח לחתום על הארכה החוזה. תמיד הייתי אוהד של מנצ'סטר יונייטד", כך אמר רשפורד לאחר החתימה שלו והוסיף: "לשחק בקבוצת הבוגרים זה חלום שהתגשם. אני מודה למועדון שנתן לי את ההזדמנות הזו להוכיח את עצמי. לשחק ברמות הכי גבוהות של הכדורגל עם המועדונים הגדולים בעולם זה אומר הכול עבורי ועבור משפחתי".

אד וודוורד, מנכ"ל המועדון אמר: "מרכוס הוא שחקן מוכשר מאוד עם פוטנציאל גדול. הוא ניצל את ההזדמנויות שקיבל והשתלב בקבוצה הראשונה בצורה מהירה מאוד".

שחקן נוסף שחתם היום על הארכת חוזהו הוא קמרון בורת'וויק ג'קסון. בורת'וויק בן ה-19, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במשחק נגד ווסט ברומיץ' בנובמבר והספיק לרשום 14 הופעות בעונה החולפת. "גדלתי במנצ'סטר יונייטד ונהניתי מכל דקה שלי פה. העונה שעברה נתנה לי המון ניסיון ואני שמח על ההזדמנות". כך אמר מגן על ההחלטה להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully