וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה מסלולי רכיבה והפנינג חגיגי: גלגלים של תקווה יוצא לדרך

אירוע הרכיבה החברתית המוביל מסוגו יתקיים על ידי עמותת אתגרים בשיתוף המוצעה האזורית עמק יזרעאל זו השנה ה-14 ברציפות. הפרטים בפנים

גלגלים של תקווה. אנה קופרשטיין, מערכת וואלה! NEWS
גלגלים של תקווה/מערכת וואלה! NEWS, אנה קופרשטיין

עמותת אתגרים בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל תערוך זו השנה ה-14 ברציפות את אירוע הרכיבה החברתית המוביל מסוגו - גלגלים של תקווה - ביום שבת ה-18.6.2016. אלפי המשתתפים באירוע, שיכלול רוכבים חובבים, מקצועיים, קבוצות רכיבה ומשפחות עם ילדים בכל הרמות והגילאים, ירכבו לצד צעירים ובוגרים עם מוגבלויות, במטרה לעורר את המודעות הציבורית להעצמתם ושילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה ובקהילה באמצעות פעילויות ספורט אתגרי.

במסגרת גלגלים של תקווה, יתקיימו ארבעה מסלולי רכיבה שונים (בין 9 עד 54 ק"מ), שייערכו בשטח ובכבישים שייסגרו בתיאום עם משטרת ישראל לטובת האירוע, ובסיומו ייערך הפנינג ססגוני למשתתפיו. אירוע הרכיבה הגדול נולד כצורך לגיוס משאבים והעלאת המודעות בציבור לפעילותה של עמותת אתגרים וכל הכנסותיו הינם קודש להמשך פעילות העמותה ופתיחת מועדוני אופניים חדשים לילדים ובוגרים עם מוגבלות.

גלגלים של תקווה. אנה קופרשטיין, מערכת וואלה! NEWS
בפעם ה-14 ברציפות. גלגלים של תקוה/מערכת וואלה! NEWS, אנה קופרשטיין

מנכ"ל עמותת אתגרים, אבנר בלקנאי, אמר בנושא: "השנה עמותת אתגרים חגגה 20 שנים. זוהי הזדמנות מדהימה להביט לאחור ולראות את כל אותם האנשים שחייהם השתנו עד ללא היכר בזכות הספורט האתגרי ואז ולהחזיר את המבט קדימה ולראות את כל אלה שעוד זקוקים לנו. האנשים האלה הם גיבורים ולכבוד הוא לנו לרכב לצידם במסע המרהיב הזה. במשך השנים טיפחה העמותה את האמונה ביכולתם של אנשיה לפרוץ גבולות בכוחם להתגבר על מכשולים, לממש ולהוביל את עצמם לחיים עצמאיים מלאי תקווה וסיפוק ובכך לשנות את מציאות חייהם. כיום שותפים לפעילויות השונות של אתגרים כ-5,000 ילדים וכ-1,000 בוגרים.

לחצו כאן כדי להירשם לגלגלים של תקווה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גלגלים של תקווה. אנה קופרשטיין, מערכת וואלה! NEWS
גלגלים של תקווה/מערכת וואלה! NEWS, אנה קופרשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully