וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מוריניו לוחץ על צירופו של סאול תמורת 54 מיליון ליש"ט

"המיוחד" מחפש חיזוק למנצ'סטר יונייטד וביקש מראשי המועדון לעשות כל שביכולתם על מנת לצרף את היהלום בן ה-21 של אתלטיקו מדריד, שסיכם לאחרונה על חוזה חדש עם הקולצ'ונרוס

רויטרס

בווידיאו: יונייטד חוגגת זכייה בגביע

מנצ'סטר יונייטד מתחילה להתרגל למציאות תחת ז'וזה מוריניו. המנג'ר הפורטוגלי מונה רשמית לתפקיד כמחליפו של לואי ואן חאל רק ביום שישי החולף, אלא שמאז, חרושת השמועות סביב המועדון והשחקנים המועמדים להצטרף אליו רק הולכת וגוברת.

על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, מוריניו משתוקק להתחיל לעבוד עם שלושת הכוכבים הצעירים של מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד בן ה-18, אנתוני מרסיאל בן ה-20 וג'סי לינגארד בן ה-23 ומלבדם, הוא לוחץ על ראשי יונייטד לצרף עוד יהלום גדול.

סאול, כוכבה בן ה-21 של סגנית אלופת אירופה אתלטיקו מדריד, הוא השם החם החדש ומוריניו ביקש מראשי יונייטד לעשות כל שביכולתם על מנת להחתים את הכישרון הספרדי. לאחרונה סיכם סאול על חוזה חדש עם הקולצ'ונרוס, במסגרתו הוא ירוויח 80 אלף ליש"ט לשבוע, סכום אותו יונייטד תצטרך לשפר על מנת למשוך אליה את השחקן.

במסגרת הסיכום על החוזה החדש, סעיף השחרור של סאול קפץ מ-34 ל-54 מיליון ליש"ט והשדים האדומים יצטרכו לעמוד בסכום הזה במשא ומתן שלהם מול אתלטיקו.

שחקן אתלטיקו מדריד, סאול. GettyImages
בדרך לאולד טראפורד? סאול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully