וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לסטר של אורוגוואי": פלאסה קולוניה זכתה באליפות סנסציונית

הקבוצה הקטנטנה הדהימה את פניארול עם 1:2 בחוץ במשחק על אליפות הקלאוסורה והניפה תואר ראשון ב-99 שנות המועדון. במקסיקו: שער בדקה ה-90 סידר לפאצ'וקה את התואר

צילום מסך

צפו בחגיגות של שחקני פלאסה קולוניה

"לסטר של אורוגוואי". קבוצת פלאסה קולוניה הקטנטנה הדהימה הלילה (בין ראשון לשני) כאשר השלימה זכייה באליפות הקלאוסורה של אורוגוואי עם ניצחון חוץ 1:2 על פניארול ודייגו פורלאן במחזור ה-14 והאחרון של חצי העונה.

פלאסה קולוניה הגיעה למשחק עם 28 נקודות במאזנה, שתיים יותר משל פניארול, אחת משתי האימפריות הגדולות של אורוגוואי, שאירחה את המשחק בידיעה שניצחון ייתן לה אליפות. אלא שלאורחים הסנסציונים היו תכניות אחרות והם עלו ליתרון כבר בתוך הדקה הראשונה משער של ניקולאס מילסי. מיגל מוריז'ו איזן בדקה ה-26 ופניארול לחצה, אבל דווקא פלאסה קולוניה השיגה את שער הניצחון, עם פנדל של אלחנדרו וילולדו בדקה ה-79, שהבטיח את האליפות.

באוקטובר 2014, לפני בקושי שנה וחצי, פלאסה קולוניה עוד הייתה במקום האחרון בליגה השנייה באורוגוואי, לפני שמסע מדהים של 18 משחקים ללא הפסד סידר לה עלייה לליגה הבכירה. היא סיימה את האפרטורה במקום ה-13 בלבד מתוך 15 קבוצות, אבל בחצי העונה השנייה שלה בליגה הבכירה, הדהימה את פניארול ונסיונאל ולקחה את התואר. היא תתמודד מול פניארול, שזכתה באפרטורה, במשחק סיום העונה. זה התואר הראשון של קולוניה ב-99 שנות המועדון.

* פאצ'וקה זכתה הלילה באופן דרמטי באליפות מקסיקו אחרי 1:1 בגומלין בחוץ מול מונטריי. פאצ'וקה ניצחה 0:1 את המשחק הראשון ונקלעה לפיגור 1:0 הלילה, אך למרות שנותרה בעשרה שחקנים, שער של ויקטור גוזמן בדקה ה-90 סידר לה את התואר.

שחקני פלאסה קולוניה האורוגוואית חוגגים זכייה באליפות. צילום מסך
אליפות סנסציונית/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully