וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בירושלים: גפני הנסער עזב במהרה, פרנקו כעס על ההגנה החלשה

30.5.2016 / 8:00

האלופה נמצאת בסכנת הדחה ותצטרך לנצח את הפועל תל אביב במשחק 5 כדי להגיע לפיינל פור. הדחה עשויה להביא לסיום דרכו של המאמן. בקבוצה הודו: "אם יש משהו שלא רצינו, זה להגיע למצב הזה"

one

מד הלחץ בהפועל ירושלים עלה אתמול (ראשון) משמעותית לאחר שהאלופה הפסידה פעם נוספת להפועל תל אביב, 93:84 בדרייב אין, מה שקבע משחק חמישי ומכריע על הכרטיס לפיינל פור, ביום רביעי בארנה בבירה: "אם יש משהו שלא רצינו, זה להגיע למשחק חמישי. כל הלחץ עלינו, כי להפועל תל אביב אין מה להפסיד", הודו בירושלים בסיום. לאחר ההפסד, השחקנים מיהרו לצאת מחדר ההלבשה, כאשר טוני גפני נראה נסער במיוחד והיה אחד הראשונים לעזוב וכמוהו גם דונטה סמית'.

חוסר שביעות הרצון והאכזבה ניכרו היטב על פניהם של ראשי המועדון. לאחר שכשלה העונה באירופה והודחה מגביע המדינה בשלב מוקדם, ירושלים ממש לא רוצה לאבד את התואר שלה עוד לפני הפיינל פור. להנהלה יש אופציה לצאת מחוזהו של המאמן דני פרנקו בסיום העונה וגם הוא מודע היטב לכך שהעפלה לפיינל פור הכרחית עבורו על מנת לשמור על התפקיד. פרנקו כעס על הנרפות ההגנתית של קבוצתו: "לא שמרנו כמו שצריך ונצטרך לעשות את זה טוב יותר. חייבים להילחם על כל כדור, אחרת לא ננצח".

עוד בנושא

נייט רובינסון/ברני ארדוב

בר טימור סיכם את המשחק: "כולם מאוכזבים, אבל נתמודד עם זה. לא רצינו להגיע למצב כזה. בין אם זה באשמתנו או בזכות הפועל, אין מה לעשות, צריך לבוא ולנצח את המשחק החמישי, אחרת כל מה שעשינו לא שווה כלום. נעמוד בלחץ בבית שלנו. זו הייתה הפעם הראשונה בסדרה שהפועל תל אביב התעלתה עלינו. כישרון זה אחלה, אבל לא מספיק וצריך לקפוץ על כל כדור ולהשתטח על הרצפה, אבל אנחנו לא עושים את זה, אנחנו מתביישים לעשות את זה. פשוט לא הגיע לנו לנצח". על נייט רובינסון, שכיכב עם 25 נקודות אצל היריבה, אמר טימור: "יש דברים מעבר לרובינסון. הפועל קבוצה טובה, איתו או בלעדיו. הם עשו פעולות גדולות ולא באנו מוכנים".

יותם הלפרין הוסיף: "ספגנו 93 נקודות וככה לא ננצח, חד משמעית. לא היינו אגרסיביים מספיק. עבדנו קשה כדי שהמשחק החמישי יהיה אצלנו, נבוא כמו גברים, כמו שחקנים שהיו במעמדים גדולים מזה. רצינו לגמור את הסדרה, לא עשינו את זה בדרך הנכונה ורדפנו אחריהם במקום ההפך. אם אני לא חושב שיש מישהו בקבוצה שלא נלחם או רוצה. לפני תחילת הפלייאוף דברים הלכו יותר מדי בקלות ופתאום אנחנו מתמודדים עם סיטואציה שונה".

לקראת המשחק הבא הוסיף הלפרין: "במהלך העונה התמודדנו עם עומס ולחץ ורגעים פחות ויותר טובים. לא חשבנו שהסדרה הזו תהיה קלה. הפועל תל אביב סופר מוכשרת, הרבה פעמים היא גם לא צפויה ויש לה שחקנים שיכולים כל רגע לעשות סל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully