וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ברולאן גארוס: דג'וקוביץ' רוצה להגיע ל-100 מיליון דולר

המדורג 1 בעולם יהפוך לטניסאי הראשון שמרוויח 100 מיליון דולר בקריירה אם ינצח את באוטיסטה אגוט. פרר מול ברדיך, גולביס - גופן, תים-גרנויירס. אצל הנשים: סרינה ו-ונוס במוקד (12:00, יורוספורט)

מתוך ערוץ היוטיוב של רולאן גארוס

בווידאו: נובאק דג'וקוביץ' מקבל טרמפ מגוסטבו קוארטן

שלב שמינית גמר רולאן גארוס יינעל מחר (שני) עם ארבעה משחקים בגברים, ארבעה אצל הנשים ועוד שני משחקי נשים שיגיעו לסיומם אחרי שהופסקו בשל הגשם שירד בפריס. כל המשחקים ישודרו ביורוספורט, יורוספורט 2 ויורוספורט פלייר החל מ-12:00.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
בדרך ל-100 מיליון? דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים

הטניסאי הטוב בעולם, נובאק דג'וקוביץ', עדיין לא איבד מערכה בטורניר ומכל המשחקים התקשה רק מול סטיב דארסי וגם את המשחק הזה הוא צלח בשלוש מערכות. בשמינית הגמר מצפה לו משחק לא פשוט בכלל מול רוברטו באוטיסטה אגוט, המדורג 16 בעולם. נולה פגש את הספרדי ארבע פעמים בעבר כשהוא מנצח בכל אחד מהמקרים, כולל על החימר במדריד רק לאחרונה. אז זה גם היה די קל והסתיים עם 2:6, 1:6. המשחק ביניהם יהיה השני במגרש המרכזי, פיליפ שאטרייה. אגב, אם דג'וקוביץ' ינצח את באוטיסטה אגוט, הוא יבטיח לעצמו לפחות 294 אלף יורו שהם שווי ערך ל-326,795.70 דולר. כשהסכום הזה יופקד בחשבון הבנק של הסרבי, הוא יהפוך לטניסאי הראשון בהיסטוריה שחוצה את רף 100 מיליון הדולר רווח מטניס בלבד בקריירה ויעמוד על 100,000,199.7 דולר. לא רע.

המנצח בין השניים יתמודד ברבע הגמר נגד המנצח במפגש שייערך במקביל בסוזן לגלן בין דויד פרר (11) לתומאש ברדיך (7). הספרדי הוותיק לא נמצא בשנה חלומית מבחינתו, לפחות בינתיים, ונראה שהוא די בירידה, אבל על החימר בפריס הוא מגלה סימני התאוששות ועבר שלושה משחקים בצורה מרשימה, כולל ניצחון על פליסיאנו לופס בשלוש מערכות בסיבוב הקודם. ברדיך נראה נורא בטורניר ההכנה האחרון לקראת רולאן גארוס כשהושפל 6:0, 6:0 מול דויד גופן ברומא. הוא נפרד מהמאמן שלו דני וולברדו בעקבות הפיאסקו הזה ובפריס הוא נראה מצוין בינתיים ועבר את ואשק פוספיסיל, מאלק ג'אזירי ופאבלו קואבס בדרך לשמינית הגמר. שני הטניסאים הוותיקים האלה נפגשו לא פחות מ-14 פעמים בעבר כשפרר מנצח בשמונה מהמקרים.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. Clive Brunskill, GettyImages
יגיע לראשונה לרבע גמר גרנד סלאם? תים/GettyImages, Clive Brunskill

מי שיפתחו את היום במגרש המרכזי, פיליפ שאטרייה, יהיו דויד גופן הבלגי וארנסט גולביס. הבלגי בן ה-25, שמדורג 12 בטורניר, נזקק לחמש מערכות בסיבוב שעבר כדי לעבור את ניקולאס אלמגרו בקרב גדול. עכשיו, גופן פוגש את ארנסט גולביס הלטבי הוותיק, שבסיבוב שעבר היה בפיגור 5:2 מול ג'ו ווילפריד צונגה שנאלץ לפרוש בגלל פציעה. השניים נפגשו פעמיים בעבר והמאזן ביניהם עומד על 1:1 כשבמפגש האחרון מנצח גופן וזה היה על חימר במדריד 2015. גולביס ינסה להתקרב להישג השיא שלו ברולאן גארוס, חצי הגמר, אליו הגיע לפני שנתיים.

המנצח במפגש המסקרן הזה יפגוש ברבע הגמר את המנצח במשחק מעניין לכשעצמו, שיפגיש בין דומיניק תים האוסטרי המלהיב (13) למרסל גרנויירס הספרדי, שעלה לשמינית הגמר לאחר שרפא נדאל פרש בגלל פציעה בפרק כף היד. תים וגרנויירס נפגשו שלוש פעמים בעבר כשתים מנצח בכל אחד מהם וכולם היו על חימר. אם האוסטרי בן ה-22 ינצח, הוא ירשום הישג שיא בטורניר גרנד סלאם כיוון שלא עבר לפני כן את שמינית הגמר מעולם וגם לשם הגיע רק פעם אחת (אליפות ארה"ב ב-2014).

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
סרינה ממתינה למפגש מסקרן/רויטרס

נשים

סרינה וויליאמס התקשתה מאוד בסיבוב השלישי מול קיקי מלאדנוביץ' ונזקקה ליותר משעתיים כדי להכניע את הצרפתייה הכישרונית. בשמינית הגמר מצפה למדורגת מספר אחת בעולם מפגש מול אלינה סביטולינה האוקראינית בת ה-21 (מדורגת 18) ששלחה את אנה איבנוביץ' לארוז מוקדם בסיבוב הקודם. סביטולינה, שמאומנת עכשיו על ידי ז'סטין הנין האגדית, נראית נהדר בינתיים בטורניר ועדיין לא שמטה אפילו מערכה אחת כשכמות המשחקונים הגדולה ביותר שהיא מפסידה במערכה אחת עומדת על ארבעה. המנצחת בין השתיים תשחק ברבע הגמר נגד קרלה סוארס נבארו (12) או יוליה פוטינצבה הקזחית.

אחרי סרינה, תעלה על המגרש המרכזי אחותה ונוס. האמריקאית הוותיקה, שמדורגת תשיעית בטורניר, תפגוש את זו שמדורגת שלב אחד מעליה, טימאה באשצ'ינסקי השוויצרית. ונוס הצליחה לנצח בשני המפגשים שהיו בין השתיים עד כה כשאחד היה אי שם במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008 והשני באליפות ארה"ב הפתוחה לפני שנתיים. המנצחת בין השתיים תשחק ברבע הגמר נגד המנצחת בין קיקי ברטנס (58) למדיסון קיז (17).

אגניישקה רדוואנסקה, שהייתה קרובה מאוד לניצחון בשמינית הגמר, תעלה לסוזן לנגלן אחרי המשחק הראשון שם, כשהיא עם יתרון מבטיח של 2:6, 0:3 מול צבטנה פירונקובה הבולגרייה. הפולנייה, המדורגת שנייה, תנסה להשלים את העבודה ותמתין בשלב הבא לנצחת בין סימונה האלפ (6) לסמנתה סטוסור (21), במשחק שגם הופסק בגלל הגשם במצב של 3:5 לרומנייה.

טימאה באשצ'ינסקי טניסאית. GettyImages
תשיג ניצחון ראשון מול ונוס? באשצ'ינסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully