וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובינקו: "גם היום הייתי בוחר ללכת לטורונטו"

החלוץ שנותר מחוץ לסגל איטליה ליורו לא מתחרט: "ידעתי שמעבר לכאן יסכן את הזימון לנבחרת, אך הייתי לוקח את ההחלטה הזו שוב". קונטה התייחס לחלוץ אדר: "הוא סקורר, אך מספרים זה לא הכל"

מאמן נבחרת איטליה, אנטוניו קונטה. GettyImages
לא החליט עם כמה חלוצים יגיע ליורו. אנטוניו קונטה/GettyImages

נבחרת איטליה מתמודדת הערב (ראשון) מול סקוטלנד, ונמצאת בעיצומן של ההכנות לקראת יורו 2016 שייפתח בעוד פחות משבועיים. מי שלא יהיה שם באופן סופי הוא החלוץ ג'ובינקו, שלא זומן לסגל הרחב של הכחולים. "הנמלה האטומית" שנחשב בעבר לכישרון גדול ביובנטוס, שיחק בעונה החולפת דווקא בטורונטו, שם הפגין כושר טוב וכבש 22 שערים.

החלוץ שלא קיבל זימון לסגל של קונטה, התייחס היום לנושא: "ידעתי שזה סיכון להגיע ל-MLS, אך היתי עושה את זה שוב. אני צריך לחשוב על העתיד שלי וכרגע הוא בטורונטו". החלוץ התייחס גם לעתידו בנבחרת הלאומית והוא לא נשמע מיואש: "לא שמעתי מקונטה מאז שהוא פירסם את הסגל. בטוח שאמשיך לעבוד קשה על מנת שיום אחד אחזור לנבחרת הלאומית. אני חושב שהדלת עדיין פתוחה בשבילי".

במקביל, מאמן הנבחרת, אנטוניו קונטה, התייחס לחלוץ שדווקא כן זומן לסגל הרחב, אדר: "הוא כבש העונה 13 שערים בליגה האיטלקית, אז הוא המבקיע המצטיין שלו בסגל. מבחינתי סטטיסטיקה זה נחמד, אך זה לא הדבר היחיד שחשוב. כרגע עדיין לא החלטתי עם כמה חלוצים להגיע ליורו".

מלבד אדר, נמצאים בסגל של קונטה אינסינייה, אימובילה, פלה, זאזה ואל שערוואי. בינתיים לא ברור מי מבין שחקני ההתקפה ינופה לקראת הטורניר, אם בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully