וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארנסלי עלתה לליגת המשנה באנגליה, אירועים אלימים ביציעים

הטייקס ניצחו 1:3 את מילוול בגמר הפלייאוף והשלימו קאמבק מפואר אחרי שהיו מתחת לקו האדום בחג המולד. אוהדי מילוול ניסו לתקוף את יריביהם והתעמתו עם המשטרה. שוויץ: ציריך זכתה בגביע

שחקני בארנסלי חוגגים. GettyImages
שחקני בארנסלי חוגגים/GettyImages

בארנסלי עלתה הערב (ראשון) לליגת המשנה באנגליה כשהשלימה את הקאמבק המפואר שלה עם 1:3 על מילוול בגמר הפלייאוף של הליגה השלישית בוומבלי. בארנסלי הייתה מתחת לקו האדום במהלך חג המולד, אבל דהרה לאחר מכן עד למקום השישי, ניצחה בחצי גמר הפלייאוף את וולסוול השלישית וכעת גם את מילוול הרביעית. אשלי פלטשר (2), אדם האמיל (19) ולויד אייזגרוב (74) כבשו מול שער מצמק של מארק ביברס (34).

עימותים ביציעים בין אוהדי מילוול לשוטרים. GettyImages
אוהד מילוול שוב עשו בלגן/GettyImages

אלא שאוהדי מילוול, כהרגלם, לא השלימו עם מה שקרה על המגרש ולאחר השער השלישי פרצו מחסום משטרתי באצטדיון כדי להתעמת עם אוהדי בארנסלי, שניסו להימלט מפניהם. המשטרה התערבה, ביצעה מעצרים וכמה אוהדים נפצעו במהלך המהומה ביציעים.

* שוויץ: שלושה ימים אחרי שירדה ליגה ואוהדיה רדפו אחר הבעלים וניסו לפרוץ לחדר ההלבשה, פ.צ. ציריך חגגה זכייה בגביע. שער של סנגונה סאר בדקה ה-41 סידר לציריך ניצחון 0:1 על לוגאנו, שהחמיצה פנדל בדקה ה-32 מרגלי מתיאה בוטאני. זוהי זכייה תשיעית של ציריך בגביע, אחרי שזכתה לפני שנתיים כאשר אבי ריקן שיחק בשורותיה. לוגאנו פספסה הזדמנות לגביע ראשון מאז 1993.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully