וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת מקסיקו אלן פולידו נחטף: "מחכים לראות מה יהיה"

חלוץ אולימפיאקוס חזר בשבת בלילה ממסיבה בטמאוליפס עם חברתו, כשלפתע הופיעו שישה גברים חמושים, לקחו אותו איתם ומאז לא יצרו קשר עם משפחתו או עם הרשויות. חברתו שוחררה

חלוץ אולימפיאקוס אלן פולידו. AP
הצליח באולימפיאקוס העונה. פולידו/AP

חלוץ נבחרת מקסיקו אלן פולידו נחטף הבוקר (ראשון), כך מדווחים כלי התקשורת במדינה. על פי דיווחים, פולידו בן ה-25 עזב אתמול ב-23:30 מסיבה בטמאוליפס עם חברתו, כשלפתע הופיעו שישה גברים חמושים עם מסיכות ולקחו אותו איתם. את חברתו שחררו, ללא פגע, בחניון ממנו פולידו נחטף.

"זה נכון", צוטט אחיו ארמנדו כאומר. "הוא נעלם מאז הבוקר ואנחנו מנסים להיעזר במושל. אנחנו מחכים לראות מה יקרה". לעת עתה, החוטפים עדיין לא יצרו קשר עם משפחתו של החלוץ, או עם אף אחת מהרשויות במדינה.

פולידו פרץ בקבוצת טיגרס, בשורותיה הבקיע 23 שערים בין 2010 ו-2014. בתחילת 2014 אף רשם הופעת בכורה מושלמת בנבחרת הבוגרת, עם שלושער מול דרום קוריאה. באותו קיץ זומן לסגל הנבחרת למונדיאל, אך לא זכה להשתתף בטורניר. בתחילת 2015 עבר ללבדיאקוס מהליגה היוונית, ובקיץ 2015 השתדרג לאולימפיאקוס, אולם בעיות עם חוזהו גרמו לכך שהופעת הבכורה שלו בשורות קבוצת הפאר היוונית הגיעה רק בתחילת 2016. את העונה החולפת סיים עם חמישה שערים בשמונה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully