וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "מוריניו מעצבן, אבל קורות החיים שלו מרשימים"

אגדת העבר של מנצ'סטר יונייטד התבטא בנוגע למינויו של הפורטוגלי כמאמן השדים האדומים: "כאשר אימנתי מולו הוא הרגיז אותי, אולי זה רק עניין אישי", אך הוסיף: "הוא ווינר"

מרטין אוניל מאמן נבחרת אירלנד (מימין) לצד עוזרו רוי קין. רויטרס
"זה נראה כמו שידוך טוב". קין/רויטרס

עוזר מאמן נבחרת אירלנד, רוי קין, מתכונן בימים אלה ליורו 2016 יחד עם מרטין אוניל ונבחרתו. למרות זאת, קפטן מנצ'סטר יונייטד לשעבר מצא זמן להתראיין בנוגע למינוי המדובר של ז'וז'ה מוריניו לאימון קבוצתו האהובה.

"הוא לא כוס התה שלי" אמר קין. "כאשר אימנתי מולו בעבר הוא עצבן אותי מאוד, אך אולי זה רק עניין אישי". האירי שידוע בכנותו, התייחס גם לצד המקצועי ושם דווקא החמיא לפורטוגלי: "הדבר החשוב ביותר במנצ'סטר יונייטד הוא לנצח, ואין ספק שעל פי קורות החיים שלו הוא ווינר. אין ספק שהוא יהיה אופציה טובה לאחר העונה האחרונה בה הם לא העפילו שלב בליגת האלופות. הוא היה פנוי והרזומה שלו מאוד מרשים לכן זה נראה כמו שידוך טוב, אך אני מניח שבשבילי הוא פחות מתאים".

הקשר האגדי התייחס גם לכוכב נוסף שמקושר ליונייטד כבר תקופה ארוכה, זלאטן איברהימוביץ': "אני חושב שהוא יהיה החתמה טובה לשנה אחת. הוא שחקן גדול ודמות גדולה. כבר אמרתי בעבר שליונייטד חסרות דמויות יוצאות דופן ולדעתי הוא ישתלב שם בצורה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully