וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: הקבוצה תמשיך באצטדיון לויטה, מישאלוב מועמד

29.5.2016 / 15:14

הירוקים מהשרון יישארו בסופו של דבר באצטדיון המקומי, קפטן הפועל עכו עשוי להצטרף. גם ננאד מרינקוביץ' בין המועמדים, בקבוצה עדיין ממתינים לאיתמר ניצן ואוהד לויטה

צלמים זמניים מורשים

אחרי שבהפועל כפר סבא חשבו על מעבר לאיצטדיון אחר, ימשיכו בקבוצה לשחק בעונה הבאה באיצטדיון לויטה המקומי. בהמשך השבוע יגיעו נציגי המנהלת לביקור באיצטדיון בו יעבירו את הדרישות החדשות שלהם כדי לאשר את האיצטדיון. בין היתר דורשים במנהלת הקמת שערי כניסה ובידוק אלקטרוניים, עמדת שידור לטלוויזיה ממול כדי לצלם את היציעים וכמו כן מיספור השורות והכסאות כדי שיופיעו על הכרטיס.

משה מישאלוב עשוי לעזוב את הפועל עכו שירדה ללאומית, כשאחת הקבוצות המתעניינות בו היא כפר סבא. שמו של מישאלוב עלה בקבוצה גם כיוון שעדיין לא ברור אם עמיר נוסבאום ימשיך לשחק בעונה הבאה.
.
ננאד מרינקוביץ' ששיחק בעבר בישראל בבני יהודה ובהפועל עכו, מועמד לחזור לקדנציה שלישית, הפעם לכפר סבא. אם יחתום, יחליף מרינקוביץ' (27) את הוגו לופז בתפקיד החלוץ מצד ימין. כפי שכבר פורסם, התקבלה החלטה בכפר סבא לסיים את ההתקשרות עם לופז שעזב את ישראל. בכפר סבא עדיין לא החליטו סופית באשר למרינקוביץ' ויש להם עוד מועמד אחד לפחות לתפקיד, אבל השחקן כבר הביע את הסכמתו לשוב לישראל אף שיש לו גם הצעות מטורקיה וקפריסין. בארץ אגב יש כלפי מרינקוביץ' התעניינות גם מכיוון הפועל חיפה.

משה מישאלוב הפועל עכו מאוכזב לאחר הירידה. אדריאן הרבשטיין
יישאר בליגת העל? משה מישאלוב/אדריאן הרבשטיין

בכפר סבא החליטו לרדת ממילאן סמיליאניץ' ששיחק בעונה החולפת במכבי נתניה. הקשר הסרבי הוצע לקבוצה והמאמן שרון מימר התעניין בו, אבל החליט לרדת ממנו. במועדון עדיין לא החליטו אם לחדש את החוזה עם יאניס פאפאדופולוס ונראה כי אם יירשמו שישה זרים לעונה הבאה תהיה לקשר היווני עדיפות וסיכוי טוב להמשיך.

באשר לעמדת השוער, בכפר סבא מחכים לאיתמר ניצן אבל הבעלים סתיו שחם מסרב בשלב הזה לשלם עבורו דמי השאלה לקרית שמונה. בני יהודה והפועל חיפה דווקא מוכנות לשלם דמי השאלה לאיזי שרצקי, כך שספק אם ניצן יהיה בכפר סבא. במועדון מחכים כעת לראות האם אוהד לויטה ירצה להגיע ולהיות שוער ראשון או שהוא יעדיף שוער שני במכבי חיפה. גם דניאל ליפשיץ, רן קדוש ודני עמוס בתמונה.

עדכון ראשון 11:44

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully