וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה מחכה: קאזאן העפילה אל סדרת גמר ה-VTB

הבחורים של פשוטין סגרו את סדרת חצי הגמר המרתקת עם 70:79 שסידר להם 2:3 וכרטיס לשלב הבא. לנגפורד קלע 17 נקודות, קולום הוסיף 21 נקודות. ההעפלה לגמר תעניק לקאזאן את המקום ביורוליג בעונה הבאה

שחקן קאזאן קית' לנגפורד. ברני ארדוב
הצגה בדרך אל הגמר. לנגפורד/ברני ארדוב

תמונת סדרת גמר ליגת ה-VTB הושלמה היום (שבת) עם קרב רותח על תואר האליפות כאשר אוניקס קאזאן תפגוש את אלופת אירופה הטרייה, צסק"א מוסקבה, שקטעה רצף של כישלונות וגברה על פנרבחצ'ה בפיינל פור בברלין.

קאזאן סגרה את הסגרה המרתקת עם 70:79 שהעניק לה 2:3 בסופו של דבר, וכרטיס לסדרת הגמר. אצל הבחורים של יבגני פאשוטין בלטו קית' לנגפורד שתרם 17 נקודות ושישה כדורים חוזרים, ג'ואקים קולום סיים כקלע המוביל עם 21 וקטף חמישה ריבאונדים, בצד של האורחת היה זה ריאן טולסון שהפגיז 32 נקודות, אך שאר החברים התקשו לסייע.

קאזאן הוליכה כבר מהרבע הראשון כאשר הבריחה הגדולה הגיעה ברבע השלישי עם 14:28. זניט לא ויתרה והצליחה להישאר צמודה, אך שתי קליעות של קולום הבטיחו למארחת את המקום בגמר. קאזאן, שפגשה את מכבי תל אביב בשלב היורוקאפ וחגגה בהיכל מנורה מבטחים עם הצגה של לנגפורד, תשתתף בעונה הבאה ביורוליג בשל ההעפלה לסדרת הגמר, שם היא תנסה להדהים את אלופת אירופה בסדרה של הטוב מחמישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully