וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: איטליה גברה 0:1 על סקוטלנד, 1:3 לספרד על בוסניה

האזורי לא הרשימו, אבל שער של פלה (57) נתן לקונטה חומר למחשבה לקראת אליפות אירופה. נוליטו הרשית צמד בכורה במדי ספרד, פדרו הוסיף וספאחיץ' כבש והורחק. 0:3 משכנע לפורטוגל על נורבגיה, 3:4 לאוקראינה על רומניה, 30 דקות להובאן

טורניר יורו 2016 ייצא לדרך בעוד פחות משבועיים והנבחרות כבר מתכוננות לאליפות בצרפת. הערב (ראשון) התקיימו כמה משחקי ידידות מסקרנים, בהם נטלו חלק כמה מהמשתתפות באליפות אירופה. ספרד רשמה ניסוי כלים ראשון עם 1:3 משלה על נבחרת בוסניה, איטליה התקשתה להרשים, אבל השיגה 0:1 על סקוטלנד. פורטוגל הביסה את נורבגיה 0:3 ללא כריסטיאנו רונאלדו ופפה, רומניה נכנעה 4:3 לאוקראינה ואלבניה חגגה עם 1:3 על קטאר.

חם בשוויץ. ספאחיץ' ופברגאס ראש בראש/רויטרס

ספרד - בוסניה 1:3

ויסנטה דל בוסקה אמנם חסר את שחקני ריאל ואתלטיקו מדריד אחרי גמר ליגת האלופות, אך נוליטו גנב את ההצגה עם צמד בכורה. אמיר ספאחיץ' הצליח לצמק עם נגיחה מדויקת, אך התקשה לשמור על קור רוח ובדקה ה-45 שלח סטירה לססאר אספיליקואטה והורחק. הבוסנים, עם הרכב צעיר וחסר ניסיון, התקשו לסכן את הרכב המחליפים הספרדי, שכלל הופעות בכורה של דניס סוארס, איניאקי וויליאמס, דייגו יורנטה, מיקל אויארסבאל ופאבלו פורנאס. עמוק בתוספת הזמן וויליאמס ירה מסף הרחבה, אסמיר בגוביץ' עצר ופדרו חתם את התוצאה עם דחיקה מקרוב. קשר מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין, רשם 23 דקות.

דקה 11: גול! קרן של המארחת חוללה סערה בהגנה הבוסנית. נוליטו השתלט על הכדור החוזר וסובב כדור לחיבורים עם שער בכורה בנבחרת. 0:1 לספרד.

דקה 18: גול! חגיגה פרטית של נוליטו. אחרי שער הבכורה, החלוץ נותר פנוי בתוך הרחבה ועם הקשתה ברגל ימין מצא את החיבורים של אסמיר בגוביץ'. 0:2 לספרד.

דקה 29: גול! האורחת הצליחה לחזור לעניינים. קרן של מיראלם פיאניץ' מצאה את אמיר ספאחיץ', שהחזיר את בוסניה לעניינים עם נגיחה מדויקת. בוסניה צימקה ל-2:1.

דקה 45: בוסניה נותרה בעשרה שחקנים. ספאחיץ' סטר לאספיליקואטה וספג אדום ישיר לפני המחצית.

דקה 95: גול! איניאקי וויליאמס בעט מסף הרחבה, בגוביץ' עצר ופדרו דחק מקרוב. 1:3 לספרד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נוליטו שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
שערי בכורה. נוליטו חוגג/רויטרס

איטליה - סקוטלנד 0:1

אחרי התבוסה לגרמניה במשחק ההכנה האחרון, אטוניו קונטה קיווה כי המפגש במלטה יסייע לו בניפוי הסגל לקראת אליפות אירופה, אך קשה להגיד שההופעה של האזורי הרשימה את המאמן הבא של צ'לסי. איטליה התקשתה להגיע למצבי הבקעה ורק טעות קשה ליד השער הסקוטי אפשרה לגרציאנו פלה להכריע עם בעיטה עוצמתית בדקה ה-57.

דקה 57: גול! אחרי דקות ארוכות ללא איום על השער הסקוטי, גרציאנו פלה ניצל ערבוביה ברחבה ושיגר פגז שנעצר רק ברשת. 0:1 לאיטליה.

נבחרת איטליה גרציאנו פלה חוגג. רויטרס
העיר את הקהל במלטה. פלה/רויטרס

רומניה - אוקראינה 4:3

הנבחרת של מיכאילו פומנקו חגגה במשחק ההכנה הראשון, שהתקיים בטורינו, והנחילה לאנגל יורדנסקו עוד סיבה לדאגה אחרי ה-1:1 המאכזב מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ביום רביעי האחרון. גבריאל טורז'ה כבש בדקה ה-23 לטובת הרומנים, אך שערים של רומן זוזוליה (43), אולכסנדר זינצ'נקו (48), ייבגני קונופליאנקה (55) ואנדרי ירמולנקו (60) קבעו מהפך. דניס אליבק (75) וניקולאה סטנצ'יו (84) הצליחו רק לצמק. קשר הפועל באר שבע, אובידו הובאן, עלה ל-30 דקות. אקס הפועל תל אביב, מיחאי פינטלי, רשם 90 דקות.

פורטוגל - נורבגיה 0:3

כריסטיאנו רונאלדו ופפה כמובן נעדרו בשל גמר ליגת האלופות, אך נבחרתם הסתדרה יפה מאוד גם בלעדיהם. ריקרדו קווארסמה כבש את הראשון בדקה ה-13 עם ביצוע יפהפה ובעיטה לחיבורים, רפאל גריירו הכפיל בדקה ה-65 עם כדור חופשי מושלם ואדר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70.

שחקן נבחרת פורטוגל רפאל גריירו. רויטרס
ביצוע מושלם. גריירו חוגג/רויטרס

אלבניה - קטאר 1:3

הנבחרת של ג'אני די ביאזי ניצחה את משחק ההכנה הראשון שלה בהארטברג, לקראת ההשתתפות ההיסטורית ביורו. עבדלקארים חסן העלה את קטאר ליתרון מפתיע אחרי 56 שניות, אבל ארלינד אייטי השווה עבור אלבניה עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-23 וארמין לניאני השלים מהפך בדקה ה-40, לפני שהמחליף ארמנדו סדיקו חתם עם טיל מ-20 מטרים בדקה ה-64.

במשחק נוסף שהתקיים באנטליה, טורקיה רשמה 0:1 דרמטי על מונטנגרו. מהמט טופאל כבש בדקה ה-94 מבישול של ארדה טוראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully