וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "כשלא קולעים הכל קשה יותר, היום זה השתחרר"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהשינוי שנעשה בקבוצתו והתייחס למשחק הבא: "אם נבוא עם אותה הגישה והחדות, אני מאמין שנצליח". שיבק החמיא: "הם שיחקו מצוין והצליחו לעצור את המשחק שלנו"

לירוי היקרסון שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול כריס רייט שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
15 נקודות ב- 18 דקות. היקרסון משמאל/ברני ארדוב

במכבי חיפה קיוו מאוד לא לסיים היום (שישי) את העונה, ועם ניצחון חשוב ברוממה, 66:83, הצליחו לצמק את הסדרה ל-1:2. המשחק הרביעי בסדרה ייערך ביום השני הקרוב בראשון לציון.

מאמן הירוקים, רמי הדר, היה מרוצה מהגישה שהפגינו שחקניו: "השתחררנו היום וזה היה חשוב. כשאנחנו לא קולעים הכל קשה יותר, היום זה השתחרר. היינו פחות לחוצים ויותר מרוכזים. אם נבוא עם אותה הגישה איתה והחדות למשחק הבא, אני מאמין שהקו החיובי ימשיך".

הדר התייחס גם לשחקניו, גרגורי ורגאס וג'ון דיברתולמאו, שנתן משחק מצויין: "ג'ון שחקן סופר מוכשר בלי הרבה ניסיון. היו לו עליות וירידות במהלך העונה, אך היתה לו התקדמות רצופה ואני סומך עליו במאה אחוז. ורגאס הגיע מוכן. הוא רעב ומכיר את הסיטואציות. אני משכונע שהוא יגיע חד למשחק הבא".

מי שהיה חשוב היום לירוקים ונתן משחק מצוין הוא לירוי היקרסון, שסיים עם 15 נקודות וארבעה ריבאונדים ב-18 דקות בלבד. השחקן היה מרוצה מהניצחון וגם מבחינה אישית: "אני מרגיש טוב מאוד. לא ציפיתי שאוכל לשחק 30 דקות, אבל אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות והצלחתי לנצל אותה. אני תמיד רוצה לעזור לקבוצה וזו הרגשה טובה שהצלחתי בכך. ההבדל היום היה השינוי בגישה. אנחנו חייבים לשחק באינטנסיביות והצלחנו לעשות את זה. אני מרגיש טוב לגבי הסיכויים שלנו ולגבי המשך הסידרה".

המאמן המפסיד, אריק שיבק, פירגן למנצחים: "אני מברך את מכבי חיפה, הם נתנו משחק מצוין. אני חושב שרדפנו אחריהם במחצית השניה בגלל שהם קלעו באחוזים מצוינים וגברו עלינו בריבאונד ההתקפה. הם גם הצליחו לתקוע לנו את המשחק. עד עכשיו הסתדרנו איתם בעניין הזה, אבל היום זה היה שונה. זו מכבי חיפה, הם יכולים להוציא אותך מהמשחק שלך. בעיה נוספת היתה שבחצי הראשון קלענו באחוזים מחרידים. אני חושב שכן הראנו אופי ברבע השלישי ובגלל זה הצלחנו להוריד את ההפרש, אך כדי לנצח היינו צריכים לתת את הפוש הנוסף כקבוצה ולא הצלחנו לעשות את זה היום. זה קורה לגולדן סטייט, וזה קורה גם לראשון לציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully