וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת החרימו את דרבי הנוער, גם ראש העיר נותר בחוץ

קרוב לאלף אוהדי הפועל פתח תקוה נותרו מחוץ לאצטדיון רמת גן במחאה על כך שמכבי גבתה 50 שקל לכרטיס וקיללו את אבי לוזון. המשחק עצמו הסתיים ב- 0:0, הגומלין ביום שלישי הקרוב בלוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש העיר ברוורמן עם אוהדי הפועל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כצפוי, דרבי הנוער הנפיץ בין מכבי פתח תקוה להפועל פתח תקוה שנפתח ב-15:45 גרם למהומה בעיקר מחוץ לכותלי האצטדיון הגדול ברמת גן כאשר כאלף אוהדים של הפועל נותרו בחוץ וקיללו את אבי לוזון. כזכור, לוזון דרש 100 שקל לכרטיס ולאחר מכן הוריד את המחיר ל-50 שקל, מהלך שגרם לזעם רב בקרב אנשי הפועל וגם בקרב ראש עיריית פתח תקוה יצחק ברוורמן שכאקט הזדהות עם הפועל, נותר גם הוא בחוץ. ברוורמן פנה לאוהדים עם מגאפון וניסה להרגיע את אוהדי הפועל, שהמשיכו לקלל את אבי לוזון ומכבי פתח תקוה וגם ניסו לפרוץ לתוך האצטדיון. במהלך המהומה נרשמו עימותים בין אוהדים והאווירה המשיכה להיות חמה מאוד.

אך היה גם משחק היום ברמת גן, שהסתיים ב- 0:0 די מאכזב. כיאה לדרבי המשחק היה חם, אך לא סיפק כדורגל חיובי במיוחד וכלל מעט מאוד מצבים. מכבי החזיקה קצת יותר בכדור, אך לא הצליחה להכניע את אסף צור, שוער מחזיקת הגביע. הפועל תארח את הגומלין ביום שלישי באצטדיון בלוד. המנצחת בסיכום שני המשחקים תשחק בליגת העל, בעוד המפסידה תשחק בלאומית בעונה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהט בחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully