וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העלייה לפיינל פור: אילת בדרך לאירופה, אמסלם: "אושר גדול"

27.5.2016 / 10:50

הקבוצה הדרומית עלתה לפיינל פור רביעי ברצף ותוכל להשתתף במפעל אירופאי בעונה הבאה, ככל הנראה ביורופקאפ. היו"ר חגג: "המענק מהמנהלת מעורר את התיאבון להשתתף במפעל שיתאים למידותנו"

one

בפעם הרביעית בארבע עונות בליגת העל, העפילה אמש (חמישי) הפועל אילת לפיינל פור, אחרי ניצחון דרמטי 85:86 על עירוני נהריה בחוץ, והשלמת 0:3 בסדרת רבע הגמר. השחקנים של עודד קטש כבר פיגרו 84:78, 40 שניות לסיום, לפני שפתחו בריצת 1:8, כולל שלשת ניצחון גדולה של קאליף ווייאט, 9 שניות לסיום. בסיום המשחק חגגו אנשי ושחקני אילת את ההעפלה, וישובו לעיר הדרומית למספר ימים של אימונים לפני ההגעה לירושלים לקראת סוף השבוע הבא.

ההעפלה של אילת לפיינל פור מגיעה בניגוד גמור לעונה שלה, כשעוד במחזור ה-21, היא הייתה מרחק שני ניצחונות מירידת ליגה, לפני שיצאה לריצת 4:8 שהעלתה אותה עד המקום החמישי בטבלה, "אני תמיד מזכיר גם כשהיינו למטה שאנחנו שמים לעצמנו מטרה, ולא משנה איפה אנחנו נמצאים במהלך העונה, אנחנו לא משנים אותה ועושים הכל כדי לשנות, לחזק, לתקן טעויות ובשביל להגיע אליה", אמר היום לוואלה! ספורט יו"ר הקבוצה מוטי אמסלם, "זה אושר גדול, באנו למועדון שנמחק מהכדורסל הישראלי לפני 4 שנים, ושנה אחרי שנה אנחנו בונים מסורת, לבנה ועוד לבנה, בארבע שנים הגענו ארבע פעמים לפיינל פור, גמר גביע המדינה, גמר הליגה. אין הרבה קבוצות שיכולות להתגאות בהישג הזה. אין לנו את התקציב כמו שכל העולם מדבר עליו, תקציב ענק, הוא שפוי בסביבות 8.5 מיליון שקל, שלחיפה וראשון עם תקציבים לא פחות גדולים".

שחקני הפועל אילת חוגגים. אינסטגרם, צילום מסך
"אנחנו בונים מסורת". שחקני אילת חוגגים/צילום מסך, אינסטגרם

העלייה של אילת לפיינל פור מבטיחה לקבוצה כרטיס לאחד המפעלים של פיב"א בעונה הבאה, כשבניגוד לעונות קודמת אמור לגרום לקבוצה להשתתף בעונה הבאה במפעל נוסף. בקבוצה ידחו הצעה אפשרית לשחק בליגת האלופות, בשל תנאי אולם בגין, ויבקשו לשחק ביורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו בעונה הבאה, "מגיע לנו כרטיס לאירופה, השינויים שעשינו במנהלת, והיא קטליזטור מבורך להחלטה של קבוצות אם להשתתף באירופה. יש מענק מכובד של 650 אלף שקלים, שזה מעורר את הרצון והתיאבון כן להשתתף במפעל שיתאים למידות של אילת", אמר אמסלם, "לא נוכל להשתתף בליגת האלופות עד שקרית הספורט לא תהיה מוכנה, אבל נוכל להשתתף במפעל כמו שראשון השתתפה, ביורופקאפ. ניקח את זה בחשבון ונבוא לכיוון הזה באופן חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully