וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "בני שינה את חיי, אין סיכוי שהוא יהיה אוהד ברצלונה"

לקראת גמר ליגת האלופות כוכב ריאל מדריד סיפר על ילדו: "יש לו אבא ואמא באדם אחד - אני". חאמס וקיילור נבאס בדרך לעשות היסטוריה. אוהדי אתלטיקו מדריד בדרך למילאנו, הגביע כבר שם

צילום מסך

רגע השיא של עונת הכדורגל באירופה יגיע מחר (שבת) כאשר על הדשא בסאן סירו תעלנה ריאל ואתלטיקו מדריד לקרב על הגביע עם האוזניים הגדולות, במה שיהיה שחזור גמר ליגת האלופות מלפני שנתיים, אז ניצחו הבלאנקוס לאחר הארכה.

כוכב ריאל, כריסטיאנו רונאלדו, סיפר לקראת הגמר לתקשורת הספרדית על בנו. "הוא שלי שינה את חיי בדרכים רבות", אמר, "אין שום סיכוי שהוא יהיה אוהד של ברצלונה כי הוא נושא את הגנים שלי, אבל אם הוא ילחם על זה, אקבל זאת. אמא שלי היא העמוד התומך של המשפחה. היא עוזרת לי המון עם כריס. אין לו אמא, יש לו אבא ואמא באדם אחד - אני".

בנוגע לחתימתו של ז'וזה מוריניו, שאימן אותו בעבר בריאל, במנצ'סטר יונייטד, בה כמובן שיחק לפני שהגיע לספרד, אמר: "אני מקווה שיונייטד תוכל לחזור למקומות אליהם היא שייכת ושמוריניו יוכל לקדם אותה".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו עם בנו. Clive Brunskill, GettyImages
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו עם בנו/GettyImages, Clive Brunskill

שניים מחבריו לקבוצה עשויים לעשות היסטוריה אם ישותפו בגמר בסאן סירו. מדובר בקיילור נבאס ובחאמס רודריגס, שיהיו הקוסטה ריקני והקולומביאני הראשונים, בהתאמה, לקחת חלק באירוע השיא של הכדורגל האירופי. עבור השוער מדובר באופציה ממשית יותר, אפילו ודאית, שכן הוא השוער הראשון של הקבוצה ללא עוררין, בעוד הקשר ראה העונה לא מעט משחקים מהספסל אך יקווה לקבל את ההזדמנות.

בן ארצו של חאמס, איבן קורדובה, היה קרוב להיות הראשון מהמדינה הדרום אמריקאית לרשום את ההישג הזה, כאשר קבוצתו דאז אינטר העפילה לגמר הצ'מפיונס מול באיירן מינכן ב-2010, אך הוא לא שותף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
הישג נהדר. נבאס/רויטרס

שני אוהדי אתלטיקו מדריד התפרסמו בספרד כאשר החליטו לעשות את המסע מהמדינה למילאנו במשאית. הם החלו במסע, שאורכו כ-19 שעות נסיעה, כבר ביום רביעי ומתכננים סימפוניה של צפירת בכניסה לבירת האופנה האיטלקית. "השגנו שני כרטיסים בהגרלה ולא חשבנו פעמיים על איך נגיע לשם", הסבירו.

הגביע עם האוזניים הגדולות כבר נמצא במילאנו והוא הוצב בכיכר דל דומו המרכזית בעיר, כאשר אלפי אוהדים עוצרים לידו ומנצלים את ההזדמנות על מנת להצטלם עימו. שחקן העבר של מילאן, קאפו, שהוא השגריר לגמר מטעם הקבוצה שאיצטדיונה מארחו, אמר: "אני מהמר על אתלטיקו. היא קבוצה נהדרת ומגיעה לה לזכות. העובדה של סימאונה היא מדהימה. הוא מנהיג אותם לשחק בדיוק כפי שהוא רוצה". קאפו לא שכח להחמיא גם למאמן ריאל זינדין זידאן: "הוא עשה עבודה מצויינת בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully