וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רובינסון לא סופר אף אחד חוץ מסימונס, מונע מהרצון לנצח"

27.5.2016 / 7:20

העונה של הפועל תל אביב רחוקה הפסד אחד מסיום, אחרי עוד משחק חלש של הכוכב שעלה פצוע ונראה במשך מחצית אנמי. סימונס: "נייט הקריב את הגוף שלו". אחד מאנשי הקבוצה: "גם הגדולים ב-NBA לא הסתדרו איתו". מכת הפציעות ממשיכה: לימונד בספק קל למשחק 4

one

חלום הפיינל פור של הפועל תל אביב קיבל אמש (חמישי) מכה כשהאדומים הפסידו 90:73 להפועל ירושלים בחוץ במסגרת משחק מספר 3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ונקלעו לפיגור 2:1. הקבוצה של שרון אברהמי פתחה את המשחק בצורה רעה ואפשרה לאלופה לברוח ליתרון 10:27 כבר בסוף הרבע הראשון, כשבשלב הזה כל הניסיונות של אברהמי ושחקניו לבצע קאמבק לא צלחו. אם ההפסד לא מספיק, אז בסיום המשחק נפצע רביב לימונד בקרסולו, כשהוא נמצא בספק מסוים לקראת המשחק הרביעי בסדרה, למרות שאנשי הקבוצה אמרו אמש כי רק פציעה רצינית תמנע ממנו להופיע למשחק בפלייאוף.

מי ששוב עמד במרכז העניינים היה נייט רובינסון. הגארד האמריקאי שלא התאמן לאורך כל השבוע בגלל חבלה בברכו, החליט לפני המשחק במפתיע לעלות לשחק, אך במחצית הראשונה לקח רק זריקה אחת, והיה נראה אנמי במיוחד. רובינסון ניהל ויכוח עם המאמן שרון אברהמי לאחר שזה הוציא אותו והתלונן על החילוף. למחצית השנייה עלה רובינסון אחר לגמרי, ניסה ליזום, אך היה רחוק משיאו.

בשבועות האחרונים עולות מספר התקריות של רובינסון על הספסל האדום, כשלא פעם הוא נראה מתווכח עם המאמן אברהמי. "רואים את שרון מהצד, זה פשוט לא נעים כל הסיטואציה הזאת", סיפר אחד ממקורבי הקבוצה, "הוא לא סופר אף אחד חוץ מטרה סימונס, מונע מהרצון לנצח". אברהמי, שיסיים את תפקידו בקבוצה בסיום העונה ללא שום קשר לתוצאת הסדרה, הבטיח כי בסיום העונה יתייחס לכל סיפור רובינסון, "חייבים לומר את האמת, לא רואה מאמן שהיה מסתדר איתו, גם הגדולים ב-NBA התקשו", המשיך אחד מאנשי הפועל, "אז לשים שחקן כזה עם מאמן חסר ניסיון זה פשוט מתכון לפיצוץ יומיומי".

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
"לשים שחקן כזה עם מאמן חסר ניסיון זה פשוט מתכון לפיצוץ יומיומי". רובינסון/יותם רונן

"באנו מאוחר לעבודה", סיכם המצטיין של האדומים טרה סימונס שצלף 24 נקודות והוריד 8 ריבאונדים, "ובגלל זה טוב שזו סדרה. את המשחק הראשון הם גנבו מאיתנו, זה משחק שהגיע לנו, ובמשחק השני הובלנו ב-20, הם חזרו וניצחנו. במשחק הזה היה להם את המומנטום מההתחלה, והם ברחו לנו", סימונס התייחס ליכולת המצוינת של יותם הלפרין, שעד כה היה חלש מאוד בסדרה, ואמש צלף 19 נקודות, מתוכן 15 נקודות רק ברבע הראשון: "ירושלים השיגו הרבה סלים במעבר, היינו צריכים לרוץ אחריהם, היה להם הרבה ביטחון, וכשנותנים ליותם זריקות פנויות הוא קולע".

מסדר הפצועים של הפועל תל אביב הוא ארוך במיוחד. מלבד רובינסון ולימונד גם ג'ף אלן סוחב פציעה במפשעה, ואמש במהלך הרבע הרביעי ביקש לצאת כשהוא מדדה. דניאל איידן גמר את העונה בגלל פציעה ברצועה הצידית, וכך למעשה הרוטציה של אברהמי כוללת חמישה שחקנים בריאים, ללא פציעות משמעותיות, "נייט נפצע במשחק הקודם, הוא לא היה אמור לשחק, הוא הקריב את הגוף שלו", פרגן סימונס לחבר אותו הביא לישראל, "אנחנו מנסים לעשות הכי טוב באימונים, אנשים מקריבים את הגוף שלהם, עושים הכי טוב שהם יכולים".

"הגענו לסיום העונה עם הלשון בחוץ", סיפר אחד משחקני הפועל אתמול, "האימונים שלנו כוללים את כל שחקני הנוער המוכשרים, שהם באמת העתיד של המועדון, אבל זאת לא אותה רמה של אימון כמו של הפועל ירושלים. יש פה מכה פציעות שאם הייתה כמה שבועות לפני סיום העונה, היינו יכולים להיות עכשיו בליגה השנייה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
גם הוא נפצע. לימונד/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully