וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקרא אל הדגל: קאקה יחליף את דוגלאס קוסטה הפצוע בסגל ברזיל לקופה

הקשר בן ה-34, שלא שרד את הניפוי לקראת הקופה אמריקה סנטנריו, זומן בכל זאת לשחק לאחר ששחקן הכנף של באיירן מינכן נפצע באימון. המשחק הראשון: מול אקוודור ב-4 ביוני

שחקני נבחרת ברזיל, קאקה, הולק, וויליאן. AP
יחזור ללבוש את המדים הלאומיים. קאקה/AP

מעריציו הרבים של הקשר הברזילאי, קאקה, התאכזבו מאוד כשהוא לא שרד את הניפוי האחרון של דונגה לסגל הנבחרת לקראת הקופה אמריקה סנטנריו. אך הלילה (בין חמישי לשישי) מעריציו של שחקן אורלנדו סיטי בן ה-34 בוודאי חייכו מאוזן לאוזן, לאחר שנודע להם כי הכוכב נקרא אל הדגל לאחר ששחקן הכנף של באיירן מינכן, דוגלאס קוסטה, נפצע באימון ויחמיץ את הטורניר.

קאקה, שאמור לקחת חלק במשחקי הידידות הקרובים של הסלסאו מול פנמה, רשם 91 הופעות לאומיות וכבש 29 שערים מאז החל לשחק במדי הנבחרת לפני כ-14 שנה. ברזיל תפתח את הטורניר מול אקוודור בארבעה ביוני, ולאחר מכן תשחק מול שתי הנבחרות הנוספות בבית, האיטי ופרו.

בין 23 השחקנים שזימן דונגה, לא מופיע כמובן ניימאר (ישתתף בטורניר האולימפי באוגוסט) וכן טיאגו סילבה, דויד לואיז ומרסלו שלא היו אפילו בסגל המורחב שכלל 40 שחקנים. הפעם, נופו גם אוסקר, לוקאס מורה, פרננדיניו, פאולו הנריקה גאנסו, ז'ונאס, רוברטו פירמינו ואלכס טשיירה, בעוד שבעה שחקנים בגיל אולימפי (עד 23) שעשויים לשחק בריו, נכללו בסגל הנוכחי, ביניהם גבריאל סנטוס בן ה-19, הלא הוא "גביגול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully